Makerlab Juniors - Black Jack
View as PDF
Submit solution
Points:
5
Time limit:
1.0s
Memory limit:
16M
Author:
Problem types
Allowed languages
Blockly, C, C++, Java, Pascal, Python
Black Jack

Στο παιχνίδι Black Jack, τραβάς 3 χαρτιά με στόχο να φτάσεις όσο πιο κοντά στο 21 χωρίς να το ξεπεράσεις.
- Αν το άθροισμα είναι πάνω από 21, έχασες
- Αν είναι ακριβώς 21, κέρδισες
- Αν είναι κάτω από 21, μπορείς να ξαναπαίξεις ή να σταματήσεις
Φτιάξε ένα πρόγραμμα που θα διαβάζει από την είσοδο τρεις θετικούς ακέραιους αριθμούς, θα υπολογίζει το άθροισμά τους και θα εμφανίζει στην έξοδο το κατάλληλο μήνυμα:
- Έχασες , αν το άθροισμα είναι μεγαλύτερο από 21
- Black Jack, αν το άθροισμα είναι ίσο με 21
- Συνεχίζεις, αν το άθροισμα είναι μικρότερο από 21
Παραδείγματα
Είσοδος
10
2
7
Έξοδος
Συνεχίζεις
Comments