Makerlab Juniors - Black Jack

View as PDF

Submit solution

Points: 5
Time limit: 1.0s
Memory limit: 16M

Author:
Problem types
Allowed languages
Blockly, C, C++, Java, Pascal, Python
Black Jack

Στο παιχνίδι Black Jack, τραβάς 3 χαρτιά με στόχο να φτάσεις όσο πιο κοντά στο 21 χωρίς να το ξεπεράσεις.

  • Αν το άθροισμα είναι πάνω από 21, έχασες
  • Αν είναι ακριβώς 21, κέρδισες
  • Αν είναι κάτω από 21, μπορείς να ξαναπαίξεις ή να σταματήσεις

Φτιάξε ένα πρόγραμμα που θα διαβάζει από την είσοδο τρεις θετικούς ακέραιους αριθμούς, θα υπολογίζει το άθροισμά τους και θα εμφανίζει στην έξοδο το κατάλληλο μήνυμα:

  • Έχασες , αν το άθροισμα είναι μεγαλύτερο από 21
  • Black Jack, αν το άθροισμα είναι ίσο με 21
  • Συνεχίζεις, αν το άθροισμα είναι μικρότερο από 21
Παραδείγματα

Είσοδος

10
2
7

Έξοδος

Συνεχίζεις


Comments

There are no comments at the moment.