Kolo
Κατά τη διάρκεια συναντήσεων νεαρών μαθηματικών, μια συχνή ενασχόληση είναι ο Κύκλος των Πρώτων Αριθμών.
Για αυτό το πρόβλημα, αναφερόμαστε στους μαθηματικούς στον κύκλο με τους αριθμούς έως .
Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι σχεδιάζουμε πρώτα κύκλους και ένα τετράγωνο, που όλα μαζί σχηματίζουν έναν μεγάλο κύκλο.
Ο παίκτης με αριθμό στέκεται στο τετράγωνο.
Όλοι οι άλλοι παίκτες στέκονται στους κύκλους, ξεκινώντας από τον παίκτη αριστερόστροφα στραμμένος προς τη μέση του μεγάλου κύκλου.
Το παιχνίδι αποτελείται από γύρους. Στον -οστό γύρο το άτομο που στέκεται στο τετράγωνο πηδά πάνω και λέει "Είμαι εγώ!" και μετά αλλάζει θέσεις με το άτομο που στέκεται στην αριστερή πλευρά του φορές, όπου είναι ο -οστός πρώτος.
Για παράδειγμα, για και , εμφανίζονται οι ακόλουθοι τρεις γύροι:
\(1^{ος}\) γύρος
\(2^{ος}\) γύρος
\(3^{ος}\) γύρος
Γράψτε ένα πρόγραμμα που για δεδομένα , και θα καθορίζει τους γείτονες του παίκτη με αριθμό \(Α\) στο τέλος του παιχνιδιού.
Είσοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή περιέχει τρεις ακέραιους , και , τον αριθμό των παικτών, τους γύρους και τον επιλεγμένο παίκτη.
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς, τους αριθμούς δεξιά και αριστερά του παίκτη με αριθμό στο τέλος του παιχνιδιού.
Βαθμολογία
Τα δεδομένα δοκιμής χωρίζονται σε τέσσερις ομάδες αξίας βαθμών η καθεμία, με τους ακόλουθους περιορισμούς:
Πρώτη ομάδα: .
Δεύτερη ομάδα: .
Τρίτη ομάδα: .
Τέταρτη ομάδα: .
Παραδείγματα
input
5 3 1
output
3 5
input
5 3 2
output
5 4
input
5 4 5
output
3 2
Comments