COI-10 (2010) - 2 (Kolo)

View as PDF

Submit solution

Points: 50 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 32M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Kolo

Κατά τη διάρκεια συναντήσεων νεαρών μαθηματικών, μια συχνή ενασχόληση είναι ο Κύκλος των Πρώτων Αριθμών. Για αυτό το πρόβλημα, αναφερόμαστε στους μαθηματικούς στον κύκλο με τους αριθμούς 1 έως N.
Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι σχεδιάζουμε πρώτα N-1 κύκλους και ένα τετράγωνο, που όλα μαζί σχηματίζουν έναν μεγάλο κύκλο. Ο παίκτης με αριθμό 1 στέκεται στο τετράγωνο. Όλοι οι άλλοι παίκτες στέκονται στους κύκλους, ξεκινώντας από τον παίκτη 2 αριστερόστροφα στραμμένος προς τη μέση του μεγάλου κύκλου.
Το παιχνίδι αποτελείται από K γύρους. Στον i-οστό γύρο το άτομο που στέκεται στο τετράγωνο πηδά πάνω και λέει "Είμαι εγώ!" και μετά αλλάζει θέσεις με το άτομο που στέκεται στην αριστερή πλευρά του p_i φορές, όπου p_i είναι ο i-οστός πρώτος. Για παράδειγμα, για N = 5 και K = 3, εμφανίζονται οι ακόλουθοι τρεις γύροι:
\(1^{ος}\) γύρος

coi10a1-figure-1.svg </center>
\(2^{ος}\) γύρος
coi10a1-figure-2.svg

\(3^{ος}\) γύρος
coi10a1-figure-3.svg

Γράψτε ένα πρόγραμμα που για δεδομένα N, K και A θα καθορίζει τους γείτονες του παίκτη με αριθμό \(Α\) στο τέλος του παιχνιδιού.

Είσοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή περιέχει τρεις ακέραιους N, K και A (1 \le A \le N), τον αριθμό των παικτών, τους γύρους και τον επιλεγμένο παίκτη.

Έξοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς, τους αριθμούς δεξιά και αριστερά του παίκτη με αριθμό A στο τέλος του παιχνιδιού.

Βαθμολογία

Τα δεδομένα δοκιμής χωρίζονται σε τέσσερις ομάδες αξίας 25 βαθμών η καθεμία, με τους ακόλουθους περιορισμούς:
Πρώτη ομάδα: (3 \le N \le 1\,000, 1 \le K \le 1\,000).
Δεύτερη ομάδα: (3 \le N \le 1\,000, 1 \le K \le 50\,000).
Τρίτη ομάδα: (3 \le N \le 50\,000, 1 \le K \le 50\,000).
Τέταρτη ομάδα: (3 \le N \le 5\,000\,000, 1 \le K \le 500\,000).

Παραδείγματα

input

5 3 1

output

3 5

input

5 3 2

output

5 4

input

5 4 5

output

3 2

Comments

There are no comments at the moment.