Bojanje
Ο Oliver είναι μια λαστιχένια πάπια που όχι μόνο βρίσκει ζωύφια, αλλά του αρέσει και να ζωγραφίζει. Ο τελευταίος του πίνακας έχει μέρη, το καθένα χρωματισμένο με ένα μοναδικό χρώμα. Αφού δέχτηκε πολλές κριτικές, η ζωγραφική του είναι πολύ προβλέψιμη και αποφάσισε να τροποποιήσει τη ζωγραφική του σε επαναλήψεις. Σε κάθε επανάληψη θα κάνει τα εξής βήματα:
- Ο Oliver θα επιλέξει ομοιόμορφα τυχαία έναν δείκτη
και θα απομνημονεύσει το χρώμα στο
-οστό μέρος του πίνακα.
- Και πάλι, ο Oliver θα επιλέξει ομοιόμορφα τυχαία έναν δείκτη
. Θα ξαναβάψει το
-οστό μέρος του πίνακα με το χρώμα του
-οστού μέρους του πίνακα. Εάν το
-οστό μέρος είναι ήδη βαμμένο σε αυτό το χρώμα, δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Σημειώστε ότι το
μπορεί να είναι ίσο με
.
Τώρα, ο Oliver φοβάται ότι η ζωγραφική του θα γίνει μονότονη ή βαρετή. Θεωρεί έναν πίνακα καλό αν υπάρχουν τουλάχιστον διαφορετικά χρώματα πάνω του. Βοηθήστε το να υπολογίσει την πιθανότητα η ζωγραφική του να είναι καλή στο τέλος.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει τους αριθμούς ,
και
.
Έξοδος
Στην πρώτη και μοναδική γραμμή τυπώνετε την απάντηση σε modulo .
Τυπικά, έστω . Μπορεί να φανεί ότι η απάντηση μπορεί να εκφραστεί ως μη αναγωγικό κλάσμα
, όπου
και
είναι ακέραιοι και
(mod
). Έξοδος ακέραιος αριθμός ίσος με
mod
. Με άλλα λόγια, τυπώστε έναν τέτοιο ακέραιο
ώστε
και
(mod
).
Βαθμολογία
Υποπρόβλημα | Βαθμοί | Περιορισμοί |
1 | 30 | |
2 | 40 | |
3 | 40 | Κανένας επιπλέον περιορισμός. |
Παραδείγματα
input
2 1 2
output
500000004
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Στον πίνακα υπάρχουν δύο χρώματα, άρα η πιθανότητα να παραμείνει ίδιο μετά από μία επανάληψη είναι .
input
10 2 5
output
1
Επεξήγηση του 2ου παραδείγματος:
Μετά από δύο επαναλήψεις, ο αριθμός των διαφορετικών χρωμάτων δεν μπορεί να πάει από σε λιγότερο από
, επομένως σε κάθε περίπτωση ο πίνακας θα έχει τουλάχιστον
διαφορετικά χρώματα.
input
3 141592653589793 2
output
468261332
Comments