Dijamant
Το Lovro έχει έναν πίνακα σειρών και στηλών, όπου κάθε κελί είναι ή . ή #. Περιστρέφοντας ένα τετράγωνο κατά ° σχηματίζεται ένα σχήμα διαμαντιού στον πίνακα. Για να θεωρηθεί ένα μέρος του τραπεζιού ως διαμάντι, η άκρη του πρέπει επίσης να αποτελείται μόνο από τον χαρακτήρα #, ενώ το εσωτερικό του πρέπει να γεμίσει τελείως με . και δεν πρέπει να είναι άδειο. Έξω απο από ένα διαμάντι επιτρέπεται οποιοσδήποτε χαρακτήρας. Τα διαμάντια έχουν διάφορα μεγέθη και τα τρία μικρότερα μεγέθη διαμαντιού φαίνονται στο πρώτο δείγμα.
Ο Fabijan ζήτησε από τον Lovro να του πει πόσα διαμάντια υπάρχουν στο τραπέζι, διαφορετικά ο Lovro πρέπει να του δώσει ένα μπισκότο. Βοηθήστε τον Lovro γράφοντας ένα πρόγραμμα που μετράει τον αριθμό των διαμαντιών στο τραπέζι του.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει θετικούς ακέραιους αριθμούς και , τον αριθμό των γραμμών και των στηλών. Κάθε μία από τις επόμενες γραμμές περιέχει χαρακτήρες . ή # που περιγράφουν τον πίνακα.
Έξοδος
Στη μοναδική γραμμή εκτυπώστε τον αριθμό των διαμαντιών στον πίνακα.
Βαθμολογία
Υποπρόβλημα | Βαθμοί | Περιορισμοί |
1 | 20 | |
2 | 50 | Κανένας επιπλέον περιορισμός. |
Παραδείγματα
input
7 25
.#...#....#....#.....#...
#.#..#...#.#...#....#.#..
.#...#..#...#..#...#...#.
.....#...#.#...#..#.....#
.....#....#....#...#...#.
.....#.........#....#.#..
.....#.........#.....#...
output
3
input
11 17
.....#........#..
....#.#........#.
...#...#....#...#
..#.....#....#.#.
.#....#..#....#..
#....#.#..#......
.#....#..#.......
..#.....#........
...#...#.........
....#.#..........
.....#...........
output
1
Εξήγηση του 2ου παραδείγματος:
Υπάρχει μόνο ένα διαμάντι στον πίνακα (αυτό με το μικρότερο δυνατό μέγεθος). Φαίνεται ότι υπάρχει άλλο ένα διαμάντι που το περιέχει, αλλά δεν θεωρείται διαμάντι επειδή το εσωτερικό του δεν είναι εντελώς γεμισμενο με '.'. Το σχήμα στη δεξιά πλευρά του τραπεζιού δεν είναι επίσης διαμάντι επειδή του λείπει ένας χαρακτήρας # στην άκρη του.
input
5 11
##.#.#.#.##
#.#.#.#.#.#
.#.#.#.#.#.
#.#.#.#.#.#
##.#.#.#.##
output
14
Comments