COCI-20 (2020) - Γύρος #5 - 3 (Magenta)

View as PDF

Submit solution

Points: 40 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 512M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Magenta

Η Paula και ο Marin παίζουν ένα παιχνίδι σε ένα δέντρο. Όχι σε πραγματικό δέντρο, φυσικά. Αυτό θα ήταν επικίνδυνο*. Αν και, ποιός μπορεί να πει ότι ένα συνδεδεμένο γράφημα με n κόμβους, που συμβολίζονται με ακέραιους αριθμούς από το 1 έως το n, και n - 1 άκρες, είναι απολύτως ασφαλές;

Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, η Paula χρωμάτισε μερικές άκρες μπλε και ο Marin χρωμάτισε κάποιες κόκκινες. Αν κάποια άκρη χρωματίστηκε και από τα δύο χρώματα, το τελικό του χρώμα είναι μωβ. Όλες οι άκρες χρωματίστηκαν από τουλάχιστον ένα από τα χρώμα.

Η Paula ξεκινά το παιχνίδι, με το κομμάτι της, από τον κόμβο a και ο Marin, με το κομμάτι του, από τον κόμβο b. Οι παίκτες παίζουν εναλλάξ και η Paula παίζει πρώτη. Όταν έρθει η σειρά του κάθε παίκτη, ο παίκτης πρέπει να μετακινήσει το κομμάτι του σε κάποιον παρακείμενο κόμβο που δεν περιέχει το κομμάτι του αντιπάλου. Επίσης, η Paula δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κόκκινους κόμβους και ο Marin δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μπλε κόμβους, ενώ και οι δύο μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους μωβ κόμβους. Ο παίκτης που δεν μπορεί να κάνει κίνηση χάνει.

Η Paula και ο Marin παίζουν με τον βέλτιστο τρόπο. Αν καταλάβουν ότι το παιχνίδι μπορεί να μην τερματίσει ποτέ, θα δηλώσουν ισοπαλία. Προσδιορίστε το αποτέλεσμα του παιχνιδιού!

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή περιέχει έναν ακέραιο n\;(2 \le n \le 100\,000), τον αριθμό των κόμβων.

Η δεύτερη γραμμή περιέχει ακέραιους αριθμούς a και b\;(1 \le a, b \le n, a \ne b), τους αρχικούς κόμβους της Paula και του Marin.

Οι επόμενες n - 1 γραμμές περιγράφουν τις ακμές. Κάθε γραμμή έχει τη μορφή "x\;y χρώμα", όπου x και y\;(1 \le x, y \le n) είναι τα τελικά σημεία και το χρώμα είναι plava (το μπλε στα Κροατικά), crvena (το κόκκινο στα Κροατικά) ή magenta (μωβ).

Έξοδος

Μία γραμμή εξόδου στην οποία θα τυπώνετε Paula, αν η Paula νικήσει, Marin, αν ο Marin νικήσει ή Magenta αν είναι ισοπαλία.

Βαθμολογία
 Υποπρόβλημα    Βαθμοί   Περιορισμοί
1 30 2 \le n \le 100
2 30 Όλα τα χρώματα είναι μωβ.
3 50 Κανένας επιπλέον περιορισμός.


Παραδείγματα

input

3
1 3
3 2 magenta
2 1 magenta

output

Paula
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:

Η Paula θα μετακινηθεί στον κόμβο 2 και τότε ο Marin δεν μπορεί να κάνει κίνηση.


input

5
3 5
1 2 magenta
1 3 magenta
2 4 plava
2 5 crvena

output

Marin
Επεξήγηση του 2ου παραδείγματος:

Η Paula πρέπει να μετακινηθεί στον κόμβο 1 και, στη συνέχεια, ο Marin θα μετακινηθεί στον κόμβο 2. Η Paula τώρα δεν μπορεί να μετακινηθεί στον κόμβο 2, αφού ο Marin είναι εκεί, επομένως πρέπει να επιστρέψει στον κόμβο 3. Ο Marin μετακινείται στον κόμβο 1 και κερδίζει.

coci20e3-figure.svg


input

5
1 4
2 1 plava
1 3 crvena
5 2 plava
4 1 magenta

output

Magenta

Comments

There are no comments at the moment.