Magenta
Η Paula και ο Marin παίζουν ένα παιχνίδι σε ένα δέντρο. Όχι σε πραγματικό δέντρο, φυσικά. Αυτό θα ήταν επικίνδυνο*. Αν και, ποιός μπορεί να πει ότι ένα συνδεδεμένο γράφημα με κόμβους, που συμβολίζονται με ακέραιους αριθμούς από το 1 έως το , και άκρες, είναι απολύτως ασφαλές;
Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, η Paula χρωμάτισε μερικές άκρες μπλε και ο Marin χρωμάτισε κάποιες κόκκινες. Αν κάποια άκρη χρωματίστηκε και από τα δύο χρώματα, το τελικό του χρώμα είναι μωβ. Όλες οι άκρες χρωματίστηκαν από τουλάχιστον ένα από τα χρώμα.
Η Paula ξεκινά το παιχνίδι, με το κομμάτι της, από τον κόμβο και ο Marin, με το κομμάτι του, από τον κόμβο . Οι παίκτες παίζουν εναλλάξ και η Paula παίζει πρώτη. Όταν έρθει η σειρά του κάθε παίκτη, ο παίκτης πρέπει να μετακινήσει το κομμάτι του σε κάποιον παρακείμενο κόμβο που δεν περιέχει το κομμάτι του αντιπάλου. Επίσης, η Paula δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κόκκινους κόμβους και ο Marin δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μπλε κόμβους, ενώ και οι δύο μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους μωβ κόμβους. Ο παίκτης που δεν μπορεί να κάνει κίνηση χάνει.
Η Paula και ο Marin παίζουν με τον βέλτιστο τρόπο. Αν καταλάβουν ότι το παιχνίδι μπορεί να μην τερματίσει ποτέ, θα δηλώσουν ισοπαλία. Προσδιορίστε το αποτέλεσμα του παιχνιδιού!
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει έναν ακέραιο , τον αριθμό των κόμβων.
Η δεύτερη γραμμή περιέχει ακέραιους αριθμούς και , τους αρχικούς κόμβους της Paula και του Marin.
Οι επόμενες γραμμές περιγράφουν τις ακμές. Κάθε γραμμή έχει τη μορφή " χρώμα", όπου και είναι τα τελικά σημεία και το χρώμα είναι plava (το μπλε στα Κροατικά), crvena (το κόκκινο στα Κροατικά) ή magenta (μωβ).
Έξοδος
Μία γραμμή εξόδου στην οποία θα τυπώνετε Paula, αν η Paula νικήσει, Marin, αν ο Marin νικήσει ή Magenta αν είναι ισοπαλία.
Βαθμολογία
Υποπρόβλημα | Βαθμοί | Περιορισμοί |
1 | 30 | |
2 | 30 | Όλα τα χρώματα είναι μωβ. |
3 | 50 | Κανένας επιπλέον περιορισμός. |
Παραδείγματα
input
3
1 3
3 2 magenta
2 1 magenta
output
Paula
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Η Paula θα μετακινηθεί στον κόμβο 2 και τότε ο Marin δεν μπορεί να κάνει κίνηση.
input
5
3 5
1 2 magenta
1 3 magenta
2 4 plava
2 5 crvena
output
Marin
Επεξήγηση του 2ου παραδείγματος:
Η Paula πρέπει να μετακινηθεί στον κόμβο 1 και, στη συνέχεια, ο Marin θα μετακινηθεί στον κόμβο 2. Η Paula τώρα δεν μπορεί να μετακινηθεί στον κόμβο 2, αφού ο Marin είναι εκεί, επομένως πρέπει να επιστρέψει στον κόμβο 3. Ο Marin μετακινείται στον κόμβο 1 και κερδίζει.
input
5
1 4
2 1 plava
1 3 crvena
5 2 plava
4 1 magenta
output
Magenta
Comments