Slagalica
Από τότε που έμαθε πώς να λύνει τον κύβο του Ρούμπικ, ο Jurica ενδιαφέρθηκε και για άλλα παζλ αυτού του είδους και πρόσφατα δημιούργησε ο ίδιος ένα αινιγματικό παιχνίδι. Μπορούμε να φανταστούμε το παζλ του Jurica ως ένα τριγωνικό δίχτυ με τη μορφή ενός παραλληλογράμμου, του οποίου οι κόμβοι είναι διατεταγμένοι σε σειρές και στήλες. Οι σειρές επισημαίνονται από το 1 έως το από κάτω προς τα πάνω και οι στήλες επισημαίνονται από το 1 έως το από τα αριστερά προς τα δεξιά. Κάθε κόμβος συμβολίζεται με συντεταγμένες , όπου είναι η σειρά και είναι η στήλη. Κάθε κόμβος έχει μια μοναδική ακέραια τιμή μεταξύ του 1 και του γραμμένη σε αυτόν και το παζλ θεωρείται λυμένο όταν η πρώτη σειρά περιέχει αριθμούς από το 1 έως το , διατεταγμένους από αριστερά προς τα δεξιά, η δεύτερη σειρά περιέχει αριθμούς από το έως το , με την ίδια σειρά, κ.λπ. Η παρακάτω εικόνα δείχνει ένα λυμένο παζλ 3 σειρών και 4 στηλών.
Η διάταξη του παζλ μπορεί να αλλάξει με δύο τρόπους:
Επιλέγοντας τον ρόμβο με μέγεθος μονάδας, του οποίου οι κόμβοι καθορίζονται από τις συντεταγμένες και και περιστρέφοντας τις τιμές των κόμβων κατά τη φορά κίνησης των δεικτών του ρολογιού.
Επιλέγοντας ένα ισόπλευρο τρίγωνο με μέγεθος μονάδας, του οποίου οι κόμβοι καθορίζονται από τις συντεταγμένες και και περιστρέφοντας τις τιμές των κόμβων κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού.
Μια βαρετή μέρα, ο Jurica ανακάτεψε το παζλ, γράφοντας τις κινήσεις που είχε κάνει σε ένα κομμάτι χαρτί. Αυτή την ακολουθία κινήσεων ονόμασε μέγιστη-κίνηση (mega-move) και εξήγησε την εφαρμογή της ως τη διαδοχική εφαρμογή των κινήσεων που γράφτηκαν στο χαρτί. Μετά από αυτό, έχει κάνει επανειλημμένα την ίδια mega-move αρκετές φορές. Παρατήρησε σύντομα μια ασυνήθιστη κανονικότητα. Ξεκινώντας από ένα λυμένο παζλ, μετά από ακριβώς mega-moves, το παζλ θα λυθεί ξανά (η πρώτη φορά από την εφαρμογή των mega-moves).
Για δεδομένους ακέραιους αριθμούς και προσδιορίστε εάν υπάρχει mega-move που θα επιτρέψει στον Jurica να λύσει το παζλ μετά από ακριβώς επαναλήψεις της mega-move, και αν ναι, εκτυπώστε αυτήν την ακολουθία κινήσεων.
Σημείωση: Η λύση δεν είναι απαραίτητα μοναδική και δεν χρειάζεται να είναι βέλτιστη ως προς τον αριθμό των κινήσεων, αλλά ο αριθμός των κινήσεων είναι περιορισμένος (βλ. ενότητα Είσοδος).
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει τρεις ακέραιους αριθμούς, τους και .
Έξοδος
Εάν δεν υπάρχει τέτοια mega-move που να πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, εκτυπώστε -1 στη γραμμή εξόδου.
Διαφορετικά, εκτυπώστε τον αριθμό των κινήσεων στην πρώτη γραμμή και στις ακόλουθες γραμμές μία κίνηση με την ακόλουθη μορφή:
- "" (χωρίς τα εισαγωγικά), εάν είναι μια περιστροφή ενός ρόμβου (λειτουργία 1), ή
- "" (χωρίς τα εισαγωγικά), εάν είναι μια περιστροφή ισόπλευρου τριγώνου (λειτουργία 2), ενώ η συντεταγμένη αντιπροσωπεύει τον κάτω αριστερό κόμβο του ρόμβου ή του τριγώνου και αυτό σημαίνει ότι και .
Βαθμολογία
Σε δοκιμαστικές περιπτώσεις αξίας 40% των πόντων θα ισχύει ότι και .
Παραδείγματα
input
2 3 2
output
5
R 1 1
R 1 1
T 1 1
T 1 1
T 1 1
input
3 3 12
output
3
R 1 1
T 2 2
T 2 1
input
5 4 116
output
-1
Comments