Bela
Ο νεαρός Mirko είναι ένα έξυπνο, αλλά άτακτο αγόρι που συχνά περιφέρεται στα πάρκα αναζητώντας νέες ιδέες. Αυτή τη φορά έχει συναντήσει συνταξιούχους που παίζουν το παιχνίδι με κάρτες "Belote". Τον προσκάλεσαν να τους βοηθήσει να καθορίσουν τον συνολικό αριθμό των πόντων που κέρδισαν σε ένα μόνο παιχνίδι.
Κάθε κάρτα μπορεί να καθοριστεί μοναδικά από το σύμβολο και το χρώμα της. Ένα σετ τεσσάρων φύλλων ονομάζεται χέρι. Σε κάθε παιχνίδι, ένα χρώμα (π.χ. κούπες, μπαστούνια, σπαθιά, καρό) που "νικάει" οποιοδήποτε άλλο ονομάζεται κυρίαρχο χρώμα. Ο αριθμός των πόντων σε ένα παιχνίδι είναι ίσος με το άθροισμα των τιμών βαθμολογίας κάθε φύλλου από κάθε χέρι που κερδίζεται στο παιχνίδι. Ο Mirko παρατήρησε ότι οι συνταξιούχοι έχουν κερδίσει χέρια και ότι το χρώμα ήταν το κυρίαρχο χρώμα.
Οι βαθμολογικές τιμές των καρτών δίνονται στον παρακάτω πίνακα:
Σύμβολο κάρτας | Card scoring value | |
If dominant suit | If not dominant suit | |
A | 11 | 11 |
K | 4 | 4 |
Q | 3 | 3 |
J | 20 | 2 |
T | 10 | 10 |
9 | 14 | 0 |
8 | 0 | 0 |
7 | 0 | 0 |
Γράψτε ένα πρόγραμμα που θα καθορίζει και θα βγάζει τον συνολικό αριθμό των πόντων που κερδίζονται στο παιχνίδι.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει τον αριθμό των χεριών και την τιμή του χρώματος από την εργασία.
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει την περιγραφή της κάρτας (ο πρώτος χαρακτήρας είναι η ετικέτα της -οστής κάρτας , ενώ ο δεύτερος χαρακτήρας είναι το χρώμα της -οστής κάρτας κάρτας .
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει τον αριθμό των πόντων από την εργασία.
Παραδείγματα
input
2 S
TH
9C
KS
QS
JS
TD
AD
JH
output
60
input
4 H
AH
KH
QH
JH
TH
9H
8H
7H
AS
KS
QS
JS
TS
9S
8S
7S
output
92
Επεξήγηση του 2ου παραδείγματος:
Ο συνολικός αριθμός πόντων είναι ίσος με πόντους.
Comments