Studentsko
Το ερχόμενο Σάββατο πραγματοποιείται ο ετήσιος ομαδικός μαθητικός διαγωνισμός στο πινγκ-πονγκ φοιτητών που έχουν εγγραφεί στο Πανεπιστήμιο του Zagreb! Κάθε ομάδα αποτελείται από μαθητές. Οι ενθουσιασμένοι μαθητές, από αυτούς, περιμένουν στην ουρά για να εγγραφούν.
Ο Krešo εργάζεται στο γραφείο εγγραφής. Δεν θέλει πραγματικά να κάνει τη δουλειά του και έτσι αποφάσισε να μην επιτρέψει στους μαθητές να επιλέξουν ομάδα. Αποφάσισε ότι η πρώτη ομάδα θα αποτελείται από τους πρώτους μαθητές που θα στέκονται στην ουρά, η δεύτερη ομάδα από τους ακόλουθους μαθητές, η τρίτη από τους ακόλουθους μαθητές και ούτω καθεξής... (Το θα διαιρείται με το , ώστε να μην μείνει κανείς κρεμασμένος.)
Ο Ante έχει υπολογίσει την ικανότητα κάθε παίκτη με έναν ακέραιο αριθμό. Θα ήθελε να έχει τους πιο δυνατούς παίκτες στην πρώτη ομάδα, τους παρακάτω πιο δυνατούς στη δεύτερη ομάδα κ.ο.κ.
Ο Krešo μόλις έφυγε για το διάλειμμά του και ο Ante αποφασίζει να μετατοπίσει τους μαθητές που στέκονται στην ουρά για να πετύχει τον στόχο του. Ο τρόπος με τον οποίο τα μετατοπίζει είναι ότι λέει σε έναν μαθητή να βγει από την ουρά και να επιστρέψει στην ουρά μετά από έναν άλλο μαθητή ή να πάει στο μπροστινό μέρος της ουράς. Του παίρνει ένα λεπτό για να το κάνει αυτό.
Είναι πιθανό ο Krešo να επιστρέψει από το διάλειμμά του οποιαδήποτε στιγμή, οπότε ο Ante πρέπει να πετύχει τον στόχο του το συντομότερο δυνατό. Βοηθήστε τον Άντε να καθορίσει τον ελάχιστο αριθμό λεπτών που είναι απαραίτητος για να πετύχει τον στόχο του.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει τους ακέραιους και . Ο ακέραιος θα διαιρεθεί με το .
Η δεύτερη γραμμή περιέχει ακέραιους αριθμούς χωρισμένους με διάστημα, ο -οστός αριθμός δηλώνει την ικανότητα του -οστού παίκτη που στέκεται στην ουρά.
Όλοι οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν διαφορετικά επίπεδα δεξιοτήτων.
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει τον ελάχιστο απαιτούμενο αριθμό λεπτών.
Βαθμολογία
Σε δοκιμαστικές περιπτώσεις αξίας 30% των συνολικών πόντων, θα έχει .
Παραδείγματα
input
4 1
9 12 5 13
output
1
input
6 2
16 2 1 7 5 10
output
1
input
6 3
7 9 8 3 6 5
output
3
Επεξήγηση του 3ου παραδείγματος:
Ο Ante θα πρέπει να μετακινήσει τους μαθητές με τα επίπεδα δεξιοτήτων 5, 6 και 3 στο μπροστινό μέρος της ουράς. Του παίρνει τρία λεπτά για να το κάνει.
Comments