Ladice
Ο Mirko έχει αντικείμενα (με ετικέτα αριθμούς από 1 έως ) και συρτάρια (με ετικέτα αριθμούς από 1 έως ). Όλα τα αντικείμενα είναι διάσπαρτα προς το παρόν σε όλο το δωμάτιό του, έτσι αποφάσισε να τα καθαρίσει. Κάθε συρτάρι μπορεί να περιέχει ένα αντικείμενο και για να διευκολύνει τον Mirko να τα βρει αργότερα, έχει καθορίσει εκ των προτέρων ακριβώς δύο συρτάρια ( και ) για κάθε αντικείμενο .
Ο Mirko αποθηκεύει τα στοιχεία με τη σειρά από το 1 έως το χρησιμοποιώντας τον πρώτο κανόνα που μπορεί να εφαρμόσει:
- Εάν το συρτάρι είναι άδειο, αποθηκεύει το στοιχείο σε αυτό το συρτάρι
- Εάν το συρτάρι είναι άδειο, αποθηκεύει το αντικείμενο σε αυτό το συρτάρι
- Προσπαθήστε να μετακινήσετε το αντικείμενο από το στο άλλο συρτάρι του. Αν είναι και αυτό γεμάτο, δοκιμάστε να μετακινήσετε αυτό το αντικείμενο στο άλλο του συρτάρι και ούτω καθεξής μέχρι να τα καταφέρετε ή να επιστρέψετε σε ένα συρτάρι που έχετε δει στο παρελθόν. Σε περίπτωση επιτυχίας, αποθηκεύστε το αντικείμενο στο συρτάρι . Σε περίπτωση αποτυχίας, συνεχίστε στον επόμενο κανόνα.
- Δοκιμάστε να μετακινήσετε το αντικείμενο από το στο άλλο συρτάρι του. Αν είναι και αυτό γεμάτο, δοκιμάστε να μετακινήσετε αυτό το αντικείμενο στο άλλο του συρτάρι και ούτω καθεξής μέχρι να τα καταφέρετε ή να επιστρέψετε σε ένα συρτάρι που έχετε δει στο παρελθόν. Σε περίπτωση επιτυχίας, αποθηκεύστε το αντικείμενο στο συρτάρι . Σε περίπτωση αποτυχίας, συνεχίστε στον επόμενο κανόνα.
- Παραιτηθείτε και πετάξτε το αντικείμενο .
Για συγκεκριμένα ζευγάρια συρταριών για κάθε αντικείμενο, καθορίστε ποια αντικείμενα θα αποθηκευτούν και ποια θα πεταχτούν.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή εισόδου αποτελείται από δύο ακέραιους αριθμούς, και , τον αριθμό των στοιχείων και τον αριθμό των συρταριών.
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς: και και , ζεύγος συρταριών που αντιστοιχεί στο στοιχείο . Οι αριθμοί και θα είναι διαφορετικοί.
Έξοδος
Για κάθε στοιχείο, αντίστοιχα, τυπώνετε όπου καταλήγει.
Σε περίπτωση που το αντικείμενο αποθηκευτεί με επιτυχία, βγάζετε "LADICA" (χωρίς εισαγωγικά, κροατική λέξη για το συρτάρι).
Σε περίπτωση που το αντικείμενο πεταχτεί, τυπώστε "SMECE" (χωρίς εισαγωγικά, κροατική λέξη για σκουπίδια).
Βαθμολογία
Σε περιπτώσεις δοκιμής αξίας % των συνολικών πόντων, τόσο το όσο και το θα είναι μικρότερα από .
Παραδείγματα
input
5 3
1 2
1 3
1 2
1 3
1 2
output
LADICA
LADICA
LADICA
SMECE
SMECE
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Το πρώτο στοιχείο πηγαίνει στο συρτάρι 1 σύμφωνα με τον κανόνα 1). Το δεύτερο στοιχείο πηγαίνει στο συρτάρι 3 σύμφωνα με τον κανόνα 2). Το τρίτο στοιχείο πηγαίνει στο συρτάρι 2 σύμφωνα με τον κανόνα 2).
Για το τέταρτο και το πέμπτο είδος, και τα δύο συρτάρια έχουν ήδη ληφθεί και δεν μπορούν να αδειάσουν.
input
9 10
1 2
3 4
5 6
7 8
9 10
2 3
1 5
8 2
7 9
output
LADICA
LADICA
LADICA
LADICA
LADICA
LADICA
LADICA
LADICA
LADICA
Επεξήγηση του 2ου παραδείγματος:
Τα πρώτα έξι αντικείμενα μπαίνουν στα συρτάρια (αντίστοιχα), σύμφωνα με τον κανόνα 1). Για το έβδομο αντικείμενο, εφαρμόζοντας τον κανόνα 3), προσπαθούμε να μεταφέρουμε το αντικείμενο του συρταριού 1 στο συρτάρι 2, το αντικείμενο του συρταριού 2 στο συρτάρι 3, το αντικείμενο του συρταριού 3 στο συρτάρι 4, το οποίο το πετυχαίνουμε επειδή το συρτάρι είναι άδειο.
Το όγδοο ανικείμενο πηγαίνει στο συρτάρι 8 το οποίο ήταν άδειο από την αρχή.
Για το ένατο αντικείμενο, εφαρμόζοντας τον κανόνα 3), προσπαθούμε να μετακινήσουμε το αντικείμενο του συρταριού 7 στο συρτάρι 8, το αντικείμενο του συρταριού 8 στο συρτάρι 2, το αντικείμενο του συρταριού 2 στο συρτάρι 1, το αντικείμενο του συρταριού 1 στο συρτάρι 5 , το αντικείμενο του συρταριού 5 στο συρτάρι 6, το οποίο πετυχαίνουμε γιατί το συρτάρι είναι άδειο.
Comments