COCI-13 (2013) - Γύρος #2 - 6 (Linije)

View as PDF

Submit solution

Points: 45 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 64M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Linije

Ο Mirko και ο πιστός του φίλος Slavko βαρέθηκαν πολύ μια μέρα. Αποτέλεσμα της πλήξης τους είναι η δημιουργία ενός νέου παιχνιδιού! Στην αρχή του παιχνιδιού, ζωγραφίζουν N σημεία σε ένα σύστημα συντεταγμένων. Οι παίκτες εναλλάσσονται και πρώτος παίζει ο Μίρκο. Σχεδιάζει μια ευθεία γραμμή η οποία είναι παράλληλη με έναν από τους άξονες του συστήματος συντεταγμένων και διέρχεται από ένα από τα N σημεία. Στις επόμενες κινήσεις, ο παίκτης τραβάει μια ευθεία γραμμή η οποία είναι παράλληλη σε έναν από τους άξονες του συστήματος συντεταγμένων και διέρχεται από ένα από τα N σημεία που βρίσκονται στη γραμμή που χαράχθηκε στην προηγούμενη κίνηση του αντιπάλου. Καμία γραμμή δεν πρέπει να τραβηχτεί δύο φορές. Ο χαμένος είναι ο παίκτης που δεν μπορεί να παίξει την κίνησή του. Προσδιορίστε ποιος έχει τη νικητήρια στρατηγική.

Είσοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου περιέχει τον θετικό ακέραιο N\;(1 \leq N \leq 10\,000).

Κάθε μία από τις ακόλουθες N γραμμές περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς X και Y, τις συντεταγμένες των σημείων που σχεδιάστηκαν (1 \leq X,\;Y \leq 500).

Έξοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει το όνομα του νικητή, είτε "Mirko" ή "Slavko".

Βαθμολογία

Σε περιπτώσεις δοκιμής αξίας 40% των συνολικών πόντων, το N δεν θα υπερβαίνει τους 10.

Παραδείγματα

input

3
1 1
1 2
1 3

output

Mirko
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:

Εάν ο Mirko σχεδιάζει την ευθεία y = 1, ο Slavko πρέπει να σχεδιάσει x = 1. Στη συνέχεια, ο Mirko σχεδιάζει την ευθεία y = 2, και η μόνη κίνηση του Slavko που απομένει είναι να σχεδιάσει ξανά x = 1, κάτι που δεν επιτρέπεται.


input

4
1 1
1 2
2 1
2 2

output

Slavko

Comments

There are no comments at the moment.