Linije
Ο Mirko και ο πιστός του φίλος Slavko βαρέθηκαν πολύ μια μέρα. Αποτέλεσμα της πλήξης τους είναι η δημιουργία ενός νέου παιχνιδιού! Στην αρχή του παιχνιδιού, ζωγραφίζουν σημεία σε ένα σύστημα συντεταγμένων. Οι παίκτες εναλλάσσονται και πρώτος παίζει ο Μίρκο. Σχεδιάζει μια ευθεία γραμμή η οποία είναι παράλληλη με έναν από τους άξονες του συστήματος συντεταγμένων και διέρχεται από ένα από τα σημεία. Στις επόμενες κινήσεις, ο παίκτης τραβάει μια ευθεία γραμμή η οποία είναι παράλληλη σε έναν από τους άξονες του συστήματος συντεταγμένων και διέρχεται από ένα από τα σημεία που βρίσκονται στη γραμμή που χαράχθηκε στην προηγούμενη κίνηση του αντιπάλου. Καμία γραμμή δεν πρέπει να τραβηχτεί δύο φορές. Ο χαμένος είναι ο παίκτης που δεν μπορεί να παίξει την κίνησή του. Προσδιορίστε ποιος έχει τη νικητήρια στρατηγική.
Είσοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου περιέχει τον θετικό ακέραιο .
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς και , τις συντεταγμένες των σημείων που σχεδιάστηκαν .
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει το όνομα του νικητή, είτε "Mirko" ή "Slavko".
Βαθμολογία
Σε περιπτώσεις δοκιμής αξίας % των συνολικών πόντων, το δεν θα υπερβαίνει τους 10.
Παραδείγματα
input
3
1 1
1 2
1 3
output
Mirko
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Εάν ο Mirko σχεδιάζει την ευθεία , ο Slavko πρέπει να σχεδιάσει . Στη συνέχεια, ο Mirko σχεδιάζει την ευθεία , και η μόνη κίνηση του Slavko που απομένει είναι να σχεδιάσει ξανά , κάτι που δεν επιτρέπεται.
input
4
1 1
1 2
2 1
2 2
output
Slavko
Comments