Volim
Το εθνικό τηλεοπτικό πρόγραμμα της Κροατίας μεταδίδει μια ψυχαγωγική εκπομπή με τίτλο "I Love Croatia", βασισμένη στο πρότυπο της αδειοδοτημένης μορφής I love my country. Σε αυτή την παράσταση δύο ομάδες διασημοτήτων και δημοσίων προσώπων παίζουν διάφορα παιχνίδια που απαιτούν γνώση για την Κροατία. Ένα από τα παιχνίδια είναι το Happy Birthday, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε αυτήν την εργασία, αν και κάπως αλλαγμένο.
Οκτώ παίκτες με τον αριθμό ένα έως οκτώ κάθονται σε κύκλο (βλ. εικόνα). Ένας από αυτούς κρατά ένα κουτί το οποίο θα εκραγεί μετά από 3 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα από την αρχή του παιχνιδιού, όταν μερικά πολύχρωμα κομφετί θα εκραγούν. Το παιχνίδι ξεκινά με μια ερώτηση στον παίκτη που κρατά το κουτί. Εάν ο παίκτης απαντήσει λάθος ή παραλείψει την ερώτηση, του δίνεται αμέσως η επόμενη ερώτηση. Εάν ο παίκτης απαντήσει σωστά, περνάει το κουτί στον πρώτο παίκτη που κάθεται στα αριστερά του και στη συνέχεια αυτός ο παίκτης λαμβάνει την επόμενη ερώτηση.
Σας δίνεται η αριθμημένη ετικέτα του παίκτη που έχει το κουτί στην αρχή και τα αποτελέσματα των πρώτων ερωτήσεων που τέθηκαν. Προσδιορίστε την αριθμημένη ετικέτα του παίκτη που είχε το κουτί όταν τελικά εξεράγη. Το αποτέλεσμα της ερώτησης περιγράφεται με τα ακόλουθα δεδομένα - ο χρόνος που πέρασε από την αρχή της ερώτησης που τέθηκε μέχρι τη στιγμή που δόθηκε μια απάντηση και εάν η απάντηση ήταν σωστή ("T"), λάθος ("N") ή παραλείφθηκε ("P"). Ο χρόνος μεταξύ της απάντησης και της υποβολής της επόμενης ερώτησης δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, καθώς και ο χρόνος που είναι απαραίτητος για να περάσει το κουτί στον επόμενο παίκτη. Το κουτί σίγουρα θα εκραγεί στο γύρισμα ενός παίκτη.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει έναν θετικό ακέραιο αριθμό , την αριθμημένη ετικέτα του παίκτη που έχει αρχικά το κουτί.
Η δεύτερη γραμμή εισόδου περιέχει έναν θετικό ακέραιο , τον αριθμό των ερωτήσεων που τέθηκαν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει έναν θετικό ακέραιο αριθμό , ο χρόνος που πέρασε από την αρχή της ερώτησης που τέθηκε μέχρι τη στιγμή που δόθηκε μια απάντηση, μετρήθηκε σε δευτερόλεπτα, και έναν μοναδικό χαρακτήρα Z ('T', 'N' ή 'P'), το είδος της απάντησης που δίνεται.
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει την αριθμημένη ετικέτα του παίκτη που είχε το κουτί όταν τελικά εξερράγη.
Παραδείγματα
input
1
5
20 T
50 T
80 T
50 T
30 T
output
5
input
3
5
100 T
100 N
100 T
100 T
100 N
output
4
input
5
6
70 T
50 P
30 N
50 T
30 P
80 T
output
7
Comments