Rotiraj
Ο Mislav και ο Marko έχουν επινοήσει ένα νέο παιχνίδι, το δημιουργηκά ονομασμένο Rotate. Πρώτον, ο Mirko φαντάζεται μια αριθμητική ακολουθία μήκους και τη χωρίζει σε τμήματα, με κάθε τμήμα να περιέχει αριθμούς (το διαιρεί ομοιόμορφα το ). Το πρώτο τμήμα περιέχει αριθμούς στις πρώτες θέσεις της ακολουθίας, το δεύτερο τμήμα τις ακόλουθες θέσεις και ούτω καθεξής.
Στη συνέχεια, ο Marko ζητά από τον Mislav να εφαρμόσει έναν αριθμό πράξεων στην ακολουθία, με κάθε πράξη να είναι ένας από τους ακόλουθους δύο τύπους:
- Περιστρέψτε τους αριθμούς σε κάθε τμήμα προς τα αριστερά/δεξιά κατά θέσεις
- Περιστρέψτε ολόκληρη την ακολουθία προς τα αριστερά/δεξιά κατά θέσεις
Παρατηρήστε ότι μια πράξη τύπου 2 μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς που ανήκουν σε κάθε τμήμα. Αφού εφαρμόσει όλες τις πράξεις, ο Mislav αποκαλύπτει την τελευταία σειρά στον Marko. Το καθήκον του Marko είναι να βρει την αρχική σειρά του Mislav. Σας έχει ζητήσει βοήθεια.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει τρεις θετικούς ακέραιους αριθμούς: , το μήκος της ακολουθίας, , το μέγεθος κάθε τμήματος και , ο αριθμός των πράξεων.
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς: , τον τύπο πράξης και , τον αριθμό των θέσεων που πρέπει να περιστραφούν. Ένας αρνητικός αριθμός αντιπροσωπεύει περιστροφή προς τα αριστερά, ενώ ένας θετικός αντιπροσωπεύει περιστροφή προς τα δεξιά.
Η τελευταία γραμμή εισόδου περιέχει ακέραιους αριθμούς χωρισμένους σε διάστημα που αντιπροσωπεύουν την τελική ακολουθία (μετά την εφαρμογή όλων των πράξεων).
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει την απαιτούμενη αρχική ακολουθία.
Βαθμολογία
Σε δοκιμαστικές περιπτώσεις αξίας τουλάχιστον % των συνολικών πόντων, το θα είναι το πολύ 100.
Σε δοκιμαστικές περιπτώσεις αξίας τουλάχιστον % των συνολικών πόντων, το θα είναι το πολύ 100.
Παραδείγματα
input
4 2 2
2 2
1 1
3 2 1 0
output
0 1 2 3
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Η αρχική ακολουθία είναι . Μετά τις πρώτες πράξεις, η ακολουθία είναι , και μετά τη δεύτερη πράξη, γίνεται . Αυτό αντιστοιχεί στην τελική ακολουθία.
input
8 4 4
1 3
1 15
1 -5
2 -1
6 10 14 19 2 16 17 1
output
6 10 14 1 2 16 17 19
input
9 3 5
1 1
2 -8
2 9
1 1
2 -4
3 1 8 7 4 5 2 6 9
output
5 3 6 9 7 1 8 2 4
Comments