Pogodak
Ο Mirko δεν του αρέσουν οι εργασίες στα Λατινικά, γι' αυτό έβαλε στοίχημα με τον Slavko. Ο Loser θα γράφει εργασίες για τους δύο ολόκληρο τον μήνα. Ο Mirko θέλει να κερδίσει, γι' αυτό σχεδίασε αυτό το πρόβλημα που θα μπορούσαν να έχουν κάτι να στοιχηματίσουν.
Στο γραφείο του βρήκε έναν κύβο, με τους αριθμούς έως στις όψεις του. Ο κύβος φαίνεται στην εικόνα. Επιπλέον, το άθροισμα των αριθμών στα απέναντι πρόσωπα είναι ίσο με . Αυτό σημαίνει ότι το βρίσκεται στην αντίθετη όψη του , το 5 στο αντίθετο του και το στην αντίθετη όψη του .
Ο Mirko έχει βάλει τον κύβο στο επάνω αριστερό πεδίο του πίνακα των σειρών και των στηλών . Ο κύβος είναι αρχικά προσανατολισμένος με τέτοιο τρόπο ώστε η επάνω πλευρά να δείχνει τον αριθμό 1 και η δεξιά πλευρά τον αριθμό 3.
Ο Mirko κάνει τώρα τις εξής κινήσεις:
- Κυλάει τον κύβο προς τα δεξιά, μέχρι να φτάσει στην τελευταία στήλη
- Στη συνέχεια το κυλάει προς τα κάτω (στην επόμενη σειρά)
- Τώρα κυλά τον κύβο προς τα αριστερά, μέχρι να φτάσει στην πρώτη στήλη
- Όπως στο βήμα 2, το κατεβάζει (στην επόμενη σειρά)
Ο Mirko επαναλαμβάνει αυτά τα βήματα για όσο περισσότερο μπορεί, δηλαδή όσο μπορεί να κυλήσει τον κύβο στην επόμενη σειρά. Όταν ένας κύβος φτάσει σε κάποιο πεδίο, ο Mirko σημειώνει τον αριθμό στην κορυφή του κύβου. Στο τέλος αθροίζει όλους τους αριθμούς που είχε γράψει. Ο Mirko έβαλε στοίχημα με τον Slavko ότι θα μπορούσε να υπολογίσει αυτό το ποσό χωρίς λάθος. Βοηθήστε τον Slavko να επαληθεύσει τη λύση του Mirko!
Είσοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου περιέχει δύο θετικούς ακέραιους αριθμούς. και , διαστάσεις πίνακας.
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου πρέπει να περιέχει το άθροισμα που περιγράφεται στην εργασία.
Βαθμολογία
Σε περιπτώσεις δοκιμής αξίας % των συνολικών πόντων, τα και θα είναι μικρότερα ή ίσα με .
Παραδείγματα
input
3 2
output
19
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Οι αριθμοί που έγραψε ο Mirko είναι:
1 | 4 |
1 | 5 |
3 | 5 |
input
3 4
output
42
input
737 296
output
763532
Comments