COCI-10 (2010) - Γύρος #5 - 6 (Slika)

View as PDF

Submit solution

Points: 45 (partial)
Time limit: 2.0s
Memory limit: 128M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Slika

Ο Mirko μόλις εγκατέστησε ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα σχεδίασης. Το πρόγραμμα υποστηρίζει K διαφορετικά χρώματα, που συμβολίζονται με ακέραιους αριθμούς από το 1 έως το K. Όλα τα σχέδια εκτελούνται σε καμβά με διαστάσεις N \times N. Στην αρχή, όλα τα κελιά είναι λευκά (συμβολίζονται με 1).

Το επάνω αριστερό κελί του καμβά έχει συντεταγμένες (0, 0). Η πρώτη συντεταγμένη, x, αυξάνει την επανάληψη σε γραμμές και η δεύτερη, y, αυξάνει την επανάληψη σε στήλες.

Η αγαπημένη ασχολία του Mirko είναι να σχεδιάζει ορθογώνια μοτίβα σκακιέρας χρησιμοποιώντας την εντολή PAINT c\;x1\;y1\;x2\;y2, όπου c υποδηλώνει το επιλεγμένο χρώμα και (x1,\;y1) και (x2,\;y2) είναι συντεταγμένες του επάνω αριστερού και κάτω δεξιού κελιού, αντίστοιχα, του παραλληλογράμμου που ζωγραφίζεται.

Το επάνω αριστερό κελί του ορθογωνίου θα βαφτεί στο χρώμα που έχετε επιλέξει, ενώ τα υπόλοιπα καθορίζονται από το μοτίβο σκακιέρας. Τα κελιά που δεν είναι βαμμένα με το επιλεγμένο χρώμα θα διατηρήσουν το προηγούμενο χρώμα τους. Για παράδειγμα, ένας λευκός καμβάς ζωγραφισμένος με κόκκινο μοτίβο σκακιέρας θα μοιάζει με αυτό:

coci10e6-figure.svg

Ο Mirko ανακάλυψε πρόσφατα δύο επιπλέον εντολές. Μπορεί να αποθηκεύσει τη ζωγραφική του ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας τη δημιουργικά ονομασμένη εντολή SAVE και να τη φορτώσει ξανά αργότερα χρησιμοποιώντας την εντολή LOAD x, όπου x είναι ένας θετικός ακέραιος αριθμός που αντιπροσωπεύει τον τακτικό αριθμό της αποθήκευσης.

Δυστυχώς, το πρόγραμμα έχει καταρρεύσει και ο πίνακας του Mirko χάνεται για πάντα. Ευτυχώς, ο Mirko έχει αποθηκεύσει ένα αρχείο καταγραφής όλων των χρησιμοποιημένων εντολών. Μπορείτε να βοηθήσετε τον Mirko ανακατασκευάζοντας τον χαμένο πίνακα;

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει τρεις θετικούς ακέραιους, N\;(1 \leq N \leq 1000), K\;(2 \leq K \leq 100\,000) και M\;(1 \leq M \leq 100\,000,\;M είναι ο αριθμός των εντολών).

Κάθε μία από τις ακόλουθες M γραμμές περιέχει μία από τις τρεις εντολές που περιγράφονται. Η είσοδος δεν θα περιέχει παράνομες εντολές.

Έξοδος

Η έξοδος πρέπει να αποτελείται από N γραμμές, καθεμία από τις οποίες περιέχει N ακέραιους αριθμούς που αντιπροσωπεύουν τα χρώματα των κελιών στην αντίστοιχη σειρά του πίνακα.

Παραδείγματα

input

4 3 2
PAINT 2 0 0 3 3
PAINT 3 0 3 3 3

output

2 1 2 3
1 2 1 2
2 1 2 3
1 2 1 2

input

3 3 4
PAINT 3 0 0 1 1
SAVE
PAINT 2 1 1 2 2
LOAD 1

output

3 1 1
1 3 1
1 1 1

input

3 4 7
PAINT 2 0 0 1 1
SAVE
PAINT 3 1 1 2 2
SAVE
PAINT 4 0 2 0 2
LOAD 2
PAINT 4 2 0 2 0

output

2 1 1
1 3 1
4 1 3

Comments

There are no comments at the moment.