Hrpa
Το αγαπημένο χόμπι του Mirko και του Slavko είναι να ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε μαθηματικά παιχνίδια. Αυτή τη φορά πήραν ένα σωρό από βότσαλα και συμφώνησαν με τους ακόλουθους κανόνες:
- Ο Mirko είναι ο πρώτος που παίζει, μετά ο Slavko, μετά πάλι ο Mirko, μετά ο Slavko και ούτω καθεξής.
- Ο Mirko μπορεί να πάρει οποιονδήποτε αριθμό βότσαλων (μεταξύ και , συμπεριλαμβανομένων αυτών) από το σωρό κατά την πρώτη του κίνηση.
- Σε καθέναν από τους παρακάτω γύρους, ο τρέχων παίκτης πρέπει να πάρει τουλάχιστον 1 βότσαλο και επιτρέπεται να πάρει το πολύ διπλάσιο από τα βότσαλα που πήρε κατά την προηγούμενη γύρο ο άλλος παίκτης. Φυσικά, δεν μπορεί κανείς να πάρει περισσότερα βότσαλα από την υπόλοιπη ποσότητα στο σωρό.
- Ο παίκτης που παίρνει το τελευταίο βότσαλο είναι ο νικητής.
Τόσο ο Mirko όσο και ο Slavko παίζουν βέλτιστα (αν είναι δυνατό για έναν παίκτη να κερδίσει τον άλλο, αυτός ο παίκτης θα κερδίζει πάντα). Πρέπει να βρούμε τον ελάχιστο αριθμό βότσαλων που πρέπει να πάρει ο Mirko κατά την πρώτη του στροφή, έτσι ώστε να είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει το παιχνίδι.
Είσοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου περιέχει τον θετικό ακέραιο αριθμό , τον αριθμό των βότσαλων στον αρχικό σωρό.
Έξοδος
Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να περιέχει τον απαιτούμενο ελάχιστο αριθμό βότσαλων που πρέπει να αφαιρέσει ο Mirko κατά την πρώτη του στροφή.
Παραδείγματα
input
4
output
1
Επεξήγηση του 1ου παραδείγματος:
Ο Mirko έχει 4 επιλογές από τις οποίες μπορεί να διαλέξει: μπορεί να πάρει 1, 2, 3 ή 4 βότσαλα από το σωρό. Αν πάρει και τα 4 βότσαλα φυσικά θα κερδίσει, αλλά αυτή δεν είναι η ελάχιστη λύση. Πρέπει να ελέγξουμε τις υπόλοιπες εναλλακτικές. Εάν ο Mirko πάρει μόνο ένα βότσαλο, ο Slavko μένει με έναν σωρό των 3, αλλά μπορεί να πάρει το πολύ 2. Ο Slavko δεν μπορεί να πάρει όλα τα βότσαλα, αλλά ο Mirko θα μπορεί να πάρει όλα τα εναπομείναντα βότσαλα στον επόμενο γύρο του, κερδίζοντας το παιχνίδι. Συμπεραίνουμε ότι το 1 είναι η ελάχιστη λύση για αυτήν την περίπτωση δοκιμής.
input
7
output
2
input
8
output
8
Comments