COCI-10 (2010) - Γύρος #1 - 2 (Profesor)

View as PDF

Submit solution

Points: 30 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 32M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Profesor

Σε μια μεγάλη τάξη, N θρανία είναι τοποθετημένα σε μία σειρά, με δύο μαθητές να κάθονται σε κάθε θρανίο. Οι μαθητές είναι ιδιότροποι γιατί πρόκειται να κάνουν μάθημα τέχνης και ο καθηγητής τους σχεδιάζει να τους εξετάσει.
Κάθε μαθητής έχει σπουδάσει τέχνη, αλλά μόνο σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Ο ηλικιωμένος καθηγητής μπορεί να καταλάβει από τα βλέμματά τους πόσο πολύ έχουν σπουδάσει. Ο καθηγητής, όντας καλλιτέχνης, χρησιμοποιεί διαφορετικό χρώμα μολύβι για κάθε τάξη. Δυστυχώς, σήμερα έφερε μόνο ένα μολύβι.
Για να κάνει την εξέταση να φαίνεται δίκαιη, θέλει να επιλέξει δύο θρανία και να ρωτήσει έναν μαθητή από κάθε θρανίο που βρίσκεται ανάμεσα στα δύο θρανία που έχει επιλέξει (συμπεριλαμβανομένων των επιλεγμένων θρανίων). Είναι σημαντικό όλοι οι εξεταζόμενοι μαθητές να αξίζουν τους ίδιους βαθμούς, ώστε να μπορεί να τους γράψει χρησιμοποιώντας το μοναδικό του μολύβι.
Ο καθηγητής θέλει να μάθει τον μέγιστο αριθμό μαθητών που μπορεί να εξετάσει με αυτόν τον τρόπο, καθώς και ποιον βαθμό θα πάρουν οι μαθητές.

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει έναν μόνο ακέραιο N\;(1 \leq N \leq 100\,000).
Κάθε μία από τις ακόλουθες N σειρές περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς: A_i και B_i, βαθμοί που αξίζουν οι μαθητές που κάθονται στο θρανίο i\;(1 \leq A_i,\;B_i \leq 5).

Έξοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή εξόοδυ πρέπει να περιέχει δύο αριθμούς που χωρίζονται από ένα μόνο διάστημα: τον μέγιστο αριθμό μαθητών που μπορεί να εξετάσει ο καθηγητής και τον βαθμό που θα λάβουν αυτοί οι μαθητές.
Εάν υπάρχουν πολλές πιθανές λύσεις, τυπώστε αυτή με τον μικρότερο βαθμό.

Βαθμολογία

Οι περιπτώσεις δοκιμής αξίας 70% των συνολικών πόντων έχουν N \leq 100.

Παραδείγματα

input

1
1 5

output

1 1

input

3
3 5
4 5
1 3

output

2 5

input

4
2 1
3 2
5 3
2 5

output

2 2

Comments

There are no comments at the moment.