Kraljevi
Ο Mirko και ο Slavko παίζουν ένα παιχνίδι σαν σκάκι. Το παιχνίδι παίζεται σε μια μη τυπική σκακιέρα μεγέθους σειρών με στήλες. Κάθε παίκτης ξεκινά με έναν αριθμό βασιλιάδων. Στο σκάκι οι βασιλιάδες μπορούν να μετακινηθούν από το τωρινό τους πεδίο σε οποιοδήποτε από τα 8 γειτονικά πεδία.
Η εξάπλωση ενός παίκτη ορίζεται ως το πλήρες άθροισμα των αποστάσεων μεταξύ όλων των ζευγών κομματιών του συγκεκριμένου παίκτη. Η απόσταση μεταξύ δύο κομματιών είναι ο μικρότερος αριθμός κινήσεων που απαιτούνται για να φτάσουν και τα δύο κομμάτια στο ίδιο πεδίο. Δεν εκτελούνται πραγματικές κινήσεις κατά τον υπολογισμό της απόστασης και ως εκ τούτου τα εχθρικά κομμάτια δεν επηρεάζουν το αποτέλεσμα.
Ο Mirko γνωρίζει ότι η διάδοση είναι μια ζωτικής σημασίας κομμάτι στρατηγικής πληροφορίας και θα ήθελε να του φτιάξετε ένα πρόγραμμα που θα υπολογίζει τόσο τη διάδοση του όσο και του Slavko.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς και , τον αριθμό σειρών και στηλών.
Οι επόμενες γραμμές περιέχουν χαρακτήρες η καθεμία. Ο χαρακτήρας υποδηλώνει το κομμάτι του Mirko, ο του Slavko και ο υποδηλώνει ένα κενό πεδίο.
Υπάρχει τουλάχιστον ένα κομμάτι ανά παίκτη στο ταμπλό. Διαφορετικά το παιχνίδι θα είχε τελειώσει.
Έξοδος
Στην πρώτη και μοναδική γραμμή εξόδου πρέπει να εκτυπώσετε ακριβώς δύο ακέραιους αριθμούς. Οι πρώτοι ακέραιοι είναι η εξάπλωση των κομματιών του Mirko και ο δεύτερος του Slavko.
Βαθμολογία
Σε δοκιμαστικές περιπτώσεις αξίας % των συνολικών πόντων, ο αριθμός των κομματιών στον πίνακα θα είναι μικρότερος ή ίσος του .
Σε δοκιμαστικές περιπτώσεις αξίας % των συνολικών πόντων, οι αριθμοί και θα είναι μικρότεροι ή ίσοι του .
Παραδείγματα
input
2 3
SMS
MMS
output
3 5
input
2 3
S.M
M..
output
2 0
input
4 5
M....
..S.M
SS..S
.M...
output
10 13
Comments