Jez
Ο Luka βρήκε έναν πολύ ασυνήθιστο επιτραπέζιο παιχνίδι στη σοφίτα του.
Παραδόξως, αποτελείται από τετράγωνα κελιά .
Οι σειρές αριθμούνται από έως από πάνω προς τα κάτω και οι στήλες έως από αριστερά προς τα δεξιά.
Αυτό που κάνει το ταμπλό του επιτραπέζιου ασυνήθιστο είναι ο τρόπος με τον οποίο είναι χρωματισμένα τα κελιά.
Κάθε κελί είναι είτε γκρι είτε λευκό:
• λευκό, εάν οι αριθμοί σειρών και στηλών του κελιού, όταν αναπαριστώνται στο δυαδικό σύστημα, έχουν τουλάχιστον
ένα ψηφίο '' στην ίδια θέση.
Για παράδειγμα, το κελί θα είναι λευκό.
• Αλλιώς γκρι. Για παράδειγμα, το κελί θα είναι γκρι.
Η παρακάτω εικόνα δείχνει έναν πίνακα μεγέθους .
Στον σκαντζόχοιρο του Luka αρέσει να περπατά σε αυτό το ασυνήθιστο ταμπλό και το κάνει με έναν ασυνήθιστο τρόπο.
Ο σκατζόχοιρος ξεκινάει τη βόλτα του στο κελί και συνεχίζει με μοτίβο ζιγκ-ζαγκ όπως στη δεύτερη παραπάνω εικόνα.
Ενώ ο σκαντζόχοιρος περπατάει, ο Luka μετράει πόσα γκρίζα τετράγωνα επισκέφτηκε.
Αφού επισκεφτεί τετράγωνα, ο σκαντζόχοιρος κουράζεται και αποκοιμιέται.
Τότε ο Luka πηγαίνει και αυτός για ύπνο, χαρούμενος που μπόρεσε να μετρήσει τα γκρίζα τετράγωνα.
Γνωρίζοντας όμως εκ των προτέρων τις διαστάσεις του ταμπλό και τον αριθμό , είναι δυνατόν να γράψετε ένα πρόγραμμα που υπολογίζει το αποτέλεσμα πιο γρήγορα.
Αυτή είναι η εργασία σας.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς και , τις διαστάσεις του ταμπλό.
Η δεύτερη γραμμή περιέχει τον ακέραιο αριθμό , τον συνολικό αριθμό τετραγώνων που επισκέπτεται ο σκαντζόχοιρος.
Έχετε υπόψην σας ότι αυτός ο αριθμός μπορεί να μην χωράει σε έναν ακέραιο αριθμό 32 bit.
Έξοδος
Τυπώστε τον αριθμό των γκρι κελιών που επισκέπτεται ο σκαντζόχοιρος.
Βαθμολογία
Στα αρχεία ελέγχου αξίας των πόντων, το θα είναι λιγότερο από .
Παραδείγματα
input
10 10
6
output
5
input
3 5
11
output
8
input
10 10
100
output
51
Comments