COCI-07 (2007) - Γύρος #4 - 3 (Lektira)

View as PDF

Submit solution

Points: 15 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 32M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Lektira

Ο Mario φτιάχνει πάλι ανόητα παιχνίδια αντί να διαβάζει Ντοστογιέφσκι για το σχολείο. Ακολουθούν οι κανόνες του νεότερου παιχνιδιού του.
Πρώτα διαλέγει μια τυχαία λέξη από το βιβλίο. Στη συνέχεια χωρίζει τη λέξη σε δύο αυθαίρετα σημεία για να πάρει τρεις ξεχωριστές λέξεις.
Μετά από αυτό αντιστρέφει τη σειρά των γραμμάτων σε καθεμία από αυτές τις τρεις λέξεις (ανταλλάσσει το πρώτο και το τελευταίο γράμμα, το δεύτερο και το προτελευταίο και ούτω καθεξής).
Τέλος, ξανασυνθέτει τις τρεις λέξεις με την ίδια σειρά που ήταν πριν τις χωρίσει.
Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να αποκτήσει τη λεξικογραφικά μικρότερη δυνατή λέξη. Με άλλα λόγια, από όλες τις λέξεις που μπορούν να ληφθούν με την παραπάνω διαδικασία, βρείτε μία που θα ήταν αρχικά σε ένα λεξικό.
Γράψε ένα πρόγραμμα που να παίζει τέλεια το παιχνίδι του Mario.

Είσοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου περιέχει την επιλεγμένη λέξη του Mario, μια σειρά από πεζά γράμματα του αγγλικού αλφαβήτου χωρίς κενά.
Η λέξη εισόδου θα έχει από 3 έως 50 χαρακτήρες ([3,\;50]).

Έξοδος

Τυπώστε την καλύτερη λέξη σε μία γραμμή.

Παραδείγματα

input

dcbagfekjih

output

abcdefghijk

input

mobitel

output

bometil

input

anakoda

output

aanadnok

Comments

There are no comments at the moment.