Kemija
Αντί να δίνει προσοχή στο μάθημα της χημείας, ο Luka σκοτώνει τον χρόνο του παίζοντας με τους αριθμούς.
Αυτή τη φορά, έγραψε θετικούς ακέραιους έτσι ώστε να σχηματίζουν δακτύλιο (κύκλο).
Μετά από αυτό σχημάτισε ένα νέο δαχτυλίδι προσθέτοντας σε κάθε αριθμό τους δύο γειτονικούς του.
Ο δάσκαλος το παρατήρησε αυτό και πήρε το πρώτο κομμάτι χαρτί, με το αρχικό δαχτυλίδι.
Αυτό δεν ενόχλησε πολύ τον Luka γιατί ξέρει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει το άλλο δαχτυλίδι για να ανακατασκευάσει το πρωτότυπο.
Γράψτε ένα πρόγραμμα που λύνει το πρόβλημα του Luka.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει τον ακέραιο αριθμό , τον αριθμό των ακεραίων στους δακτυλίους.
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει έναν ακέραιο μικρότερο από (ένα δισεκατομμύριο).
Αυτοί οι αριθμοί, κατά σειρά, σχηματίζουν τον δεύτερο δακτύλιο.
Η είσοδος θα είναι τέτοια που μια λύση, αν και όχι απαραίτητα μοναδική, θα υπάρχει πάντα.
Έξοδος
Τυπώστε τον αρχικό δακτύλιου σε γραμμές.
Οι αριθμοί πρέπει να είναι θετικοί.
Δεν επιτρέπεται η περιστροφή του δακτυλίου.
Για παράδειγμα, το άθροισμα των τριών πρώτων αριθμών στην έξοδο πρέπει να είναι ίσο με τον δεύτερο αριθμό στον δακτύλιο εισόδου.
Σημείωση: Η λύση δεν χρειάζεται να είναι μοναδική.
Βαθμολογία
Σε περιπτώσεις αξίας % των συνολικών πόντων ο αριθμός θα είναι μικρότερος του .
Παραδείγματα
input
3
5
5
5
output
2
1
2
input
4
20
15
17
14
output
5
8
2
7
input
5
7
8
9
10
11
output
4
1
3
5
2
Comments