COCI-06 (2006) - Γύρος #6 - 3 (Maraton)

View as PDF

Submit solution

Points: 30 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 32M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Maraton

Ο Albert, η Barbara, ο Casper, ο Dinko, ο Eustahije ξεκινούν ένα μαραθώνιο παιχνίδι τρίλιζας, που παίζεται σε έναν N\times N πίνακα.
Αρχικά, όλα τα τετράγωνα στον πίνακα είναι άδεια και οι παίκτες γράφουν εναλλάξ το πρώτο γράμμα του ονόματός τους σε οποιοδήποτε από τα άδεια τετράγωνα (επειδή οι παίκτες είναι ελίτ, κανένας παίκτης δεν έχει το ίδιο πρώτο γράμμα).
Το παιχνίδι τελειώνει όταν κάποιος παίκτης τοποθετήσει 3 από τα γράμματά του διαδοχικά σε μια σειρά, στήλη ή διαγώνιo. Αυτός ο παίκτης ανακηρύσσεται νικητής.
Γράψτε ένα πρόγραμμα που, δεδομένης της κατάστασης του ταμπλό, θα καθορίζει εάν το παιχνίδι τελείωσε και ποιος κέρδισε αν τελείωσε.

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει τον ακέραιο αριθμό N\;(1 \le N \le 30), το μέγεθος του πίνακα.
Οι ακόλουθες N γραμμές περιέχουν N χαρακτήρες η καθεμία. Οι χαρακτήρες θα είναι κεφαλαία γράμματα του αγγλικού αλφάβητου ή '.' (αν το τετράγωνο είναι άδειο).
Τα αρχεία δοκιμής θα είναι τέτοια ώστε να υπάρχει το πολύ ένας νικητής.

Έξοδος

Εάν το παιχνίδι έχει τελειώσει, γράψτε το πρώτο γράμμα του ονόματος του νικητή. Εάν όχι, εκτυπώστε "ongoing" (ακόμα και αν η ο πίνακας είναι γεμάτος).

Παραδείγματα

input

3
XOC
XOC
X..

output

X

input

4
....
..A.
AAB.
.B.B

output

ongoing

input

3
ABB
AAA
BBA

output

A

Comments

There are no comments at the moment.