Magija
Ο γνωστός μάγος Al'Dimi Kartimi χρειάζεται ένα πρόγραμμα που θα τον βοηθήσει να σχεδιάσει την πίσω πλευρά των καρτών του.
Ο Al'Dimi πρώτα τραβάει το πάνω αριστερό τέταρτο του φύλλου, το αντικατοπτρίζει οριζόντια στο πάνω δεξιά τέταρτο και μετά καθρεφτίζει κάθετα ολόκληρο το πάνω μισό στο κάτω μισό.
Μετά την αντικατόπτριση, ο Al'Dimi προσθέτει επίσης ένα μικρό σφάλμα (αλλάζει την εμφάνιση ενός τετραγώνου) για να τον βοηθήσει να καθορίσει ποια κάρτα είναι (για να εξαπατήσει, αν θέλετε).
Βοηθήστε τον Al'Dimi γράφοντας ένα πρόγραμμα που, δεδομένου του σχεδιασμού του επάνω αριστερού τετάρτου και της θέσης του του σφάλματος, σχεδιάζει ολόκληρη την πίσω πλευρά.
Ακολουθούν τρία παραδείγματα των φύλλων του Al'Dimi (το σφάλμα είναι σκιασμένο με γκρι):
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή εισόδου περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς, και , τον αριθμό των σειρών και των στηλών στο επάνω αριστερό τέταρτο της κάρτας.
Κάθε μία από τις ακόλουθες γραμμές περιέχει χαρακτήρες '' ή '', το σχέδιο του επάνω αριστερού τετάρτου.
Η επόμενη γραμμή περιέχει δύο ακέραιους, και , τη γραμμή και τη στήλη του σφάλματος.
Έξοδος
Εκτυπώστε σειρές, η καθεμία να περιέχει χαρακτήρες, το σχέδιο της πίσω πλευράς.
Παραδείγματα
input
2 2
#.
.#
3 3
output
#..#
.##.
.#..
#..#
input
3 3
###
###
###
1 4
output
###.##
######
######
######
######
######
input
5 4
#.#.
#.##
#.##
....
.#.#
10 5
output
#.#..#.#
#.####.#
#.####.#
........
.#.##.#.
.#.##.#.
........
#.####.#
#.####.#
#.#.##.#
Comments