COCI-06 (2006) - Γύρος #5 - 4 (Liga)

View as PDF

Submit solution

Points: 30 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 32M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Liga

Ενώ οι παίκτες ξεκουράζονται ανάμεσα στα σετ, ο σταθμός βάζει κουραστικές διαφημίσεις. Ο Zvonko ανάβει το χαρακτηριστικό teletext στην τηλεόρασή του και εξετάζει τις τελευταίες βαθμολογίες και αποτελέσματα στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Πάντα έξυπνος, έχει καταλήξει σε ένα νέο μαθηματικό παιχνίδι.
Ο πίνακας της βαθμολογίας περιέχει πέντε στατιστικά στοιχεία για κάθε ομάδα: τον συνολικό αριθμό των παιχνιδιών που παίχτηκαν, πόσα από αυτά τα παιχνίδια η ομάδα κέρδισε, ισοφάρισε και έχασε και τους βαθμούς που έχει. Μια ομάδα κερδίζει 3 βαθμούς για κάθε νίκη και 1 βαθμό για κάθε ισοπαλία.
Ο Zvonko παρατήρησε ότι οι τιμές ορισμένων πεδίων μπορούν να προσδιοριστούν από άλλες.
Γράψτε ένα πρόγραμμα που να παίρνει έναν πίνακα στον οποίο οι τιμές ορισμένων πεδίων είναι άγνωστες και να συμπληρώνει το πεδία που λείπουν.
Τα δεδομένα για διαφορετικές ομάδες δεν σχετίζονται. Για παράδειγμα, είναι πιθανό ο πίνακας να λέει ότι όλες οι ομάδες έχουν κερδίσει όλα τα παιχνίδια τους (αν και αυτό δεν είναι δυνατό σε ένα πραγματικό πρωτάθλημα).
Κάθε ομάδα θα έχει παίξει το πολύ 100 παιχνίδια (αν και αυτό μπορεί να είναι ένα από τα πεδία που λείπουν).

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή περιέχει έναν ακέραιο αριθμό N\;(1 \le N \le 1\,000), τον αριθμό των ομάδων στο πρωτάθλημα.
Κάθε μία από τις ακόλουθες N γραμμές περιέχει τα 5 πεδία για μια ομάδα που χωρίζονται με μεμονωμένα κενά, που περιέχουν τα 5 δεδομένα όπως περιγράφονται στη δήλωση προβλήματος. Κάθε πεδίο περιέχει έναν ακέραιο (τουλάχιστον 0) ή τον χαρακτήρα '?' (ερωτηματικό) εάν η τιμή δεν είναι γνωστή.
Η είσοδος θα είναι συνεπής και θα υπάρχει ένας μοναδικός τρόπος προσδιορισμού των τιμών των ελλειπόντων πεδίων.

Έξοδος

Εκτυπώστε τον πίνακα με συμπληρωμένα τα πεδία που λείπουν.

Σημείωση: Για κάθε αρχείο δοκιμής, το πρόγραμμά σας θα λάβει μια βαθμολογία γραμμικά ανάλογη με τον αριθμό των σωστά λυμένων ομάδων, με στρογγυλοποίηση προς τα κάτω. Εάν το πρόγραμμά σας υπερβεί το χρονικό όριο ή παρουσιαστεί άλλο σφάλμα,η βαθμολογία για αυτό το αρχείο δοκιμής θα είναι 0.

Παράδειγμα

input

5
27 21 3 3 66
27 18 6 3 ?
? 15 5 7 50
? 14 7 5 ?
? 14 ? 8 47

output

27 21 3 3 66
27 18 6 3 60
27 15 5 7 50
26 14 7 5 49
27 14 5 8 47

Comments

There are no comments at the moment.