COCI-06 (2006) - Γύρος #5 - 1 (Trik)

View as PDF

Submit solution

Points: 15 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 32M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Trik

Ζηλεύοντας τη θέση του Mirko ως αρχηγός του χωριού, ο Borko εισέβαλε στη σκηνή του και προσπάθησε να δέξει την ανικανότητα του Μirko για ηγεσία, με κόλπο.
Ο Borko βάζει τρία αδιαφανή κύπελλα στο τραπέζι το ένα δίπλα στο άλλο (κοιτάζοντας προς τα κάτω) και μια μικρή μπάλα κάτω από το αριστερό κύπελλο. Στη συνέχεια ανταλλάσσει δύο κύπελλα με έναν από τους τρεις πιθανούς τρόπους πολλές φορές. Ο Mirko πρέπει να πει σε ποιο κύπελλο καταλήγει η μπάλα.

coci06e1-figure.svg

Ο σοφός Mirko χαμογελάει με σταυρωμένα τα χέρια ενώ ο Borko παλεύει να μετακινήσει τα κύπελλα όλο και πιο γρήγορα. Αυτό που ο Borko δεν ξέρει είναι ότι οι προγραμματιστές στο πίσω μέρος καταγράφουν όλες τις κινήσεις του και θα χρησιμοποιήσουν ένα απλό πρόγραμμα για να προσδιορίσουν πού βρίσκεται η μπάλα. Γράψτε αυτό το πρόγραμμα.

Είσοδος

Η πρώτη και μοναδική γραμμή εισόδου περιέχει μια σειρά από το πολύ 50 χαρακτήρες, τις κινήσεις του Borko.
Καθένας από τους χαρακτήρες είναι «A», «B» ή «C» (χωρίς εισαγωγικά).

Έξοδος

Εκτυπώστε τον δείκτη του κυπέλλου κάτω από το οποίο βρίσκεται η μπάλα: 1 αν βρίσκεται κάτω από το αριστερό κύπελλο, 2 αν βρίσκεται κάτω από το μεσαίο κύπελλο ή 3 αν είναι κάτω από το δεξί κύπελλο.

Παραδείγματα

input

AB

output

3

input

CBABCACCC

output

1

Comments

There are no comments at the moment.