CCO-20 (2020) - 1 (A Game with Grundy)

View as PDF

Submit solution

Points: 25 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 512M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
A Game with Grundy

Ο Grundy παίζει το αγαπημένο του παιχνίδι - κρυφτό.

Οι N φίλοι του στέκονται σε τοποθεσίες στον άξονα x ενός δισδιάστατου επιπέδου - ο i-οστος είναι στις συντεταγμένες (x_i, 0). Κάθε φίλος μπορεί να βλέπει σε μια τριγωνική "σφήνα" που εκτείνεται κάθετα προς τα πάνω από την θέση του - η τριγωνική "σφήνα" όρασης του i-οστού φίλου θα προσδιορίζεται από δύο γραμμές: μία με κλίση v_i / h_i και η άλλη με κλίση -v_i / h_i. Ένας φίλος δεν μπορεί να δεί ένα σημείο που βρίσκεται ακριβώς πάνω σε μια από τις γραμμές αυτές.

Ο Grundy μπορεί να διαλέξει να κρυφτεί σε οποιαδήποτε τοποθεσία (a, Y), όπου a είναι ένας ακέραιος που ικανοποιεί την ανίσωση L \le a \le R, και L, R και Y δίνονται ακέραιες σταθερές.

Κάθε πιθανή τοποθεσία μπορεί να είναι ορατή από καποιον από τους φίλους του Grundy (δηλαδή, αυστηρά εντός της τριγωνικής "σφήνας" όρασης του).

Ο Grundy θα ήθελε να ξέρει σε πόσα διαφορετικά σημεία μπορεί να σταθεί έτσι ώστε να είναι ορατός από το πολύ i φίλους του, για κάθε πιθανή τιμή του i από το 0 ως το N.

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή της εισόδου περιέχει τον ακέραιο N (1 \le N \le 100\,000).

Η επόμενη γραμμή περιέχει τρεις ακέραιους: L, R και Y (-1\,000\,000\,000 \le L \le R \le 1\,000\,000\,000, 1 \le Y \le 1\,000\,000).

Κάθε μια από τις επόμενες N γραμμές περιέχει τρεις ακέραιους: η i-οστη τέτοια γραμμή περιέχει x_i (L \le x_i \le R), την τιμή x της θέσης του φίλου i ακολουθούμενη από δύο ακέραιους v_i και h_i (1 \le v_i, h_i \le 100). Οι κλίσεις v_i / h_i και -v_i / h_i ορίζουν την τριγωνική "σφήνα" όρασης του φίλου i.

Βαθμολογία

Για 15 από τους 25 διαθέσιμους βαθμούς, -1\,000\,000 \le L \le R \le 1\,000\,000.

Έξοδος

Η έξοδος είναι N + 1 γραμμές, όπου κάθε γραμμή i (0 \le i \le N) περιέχει τον ακέραιο αριθμό θέσεων στις οποίες μπορεί να σταθεί ο Grundy και να είναι ορατός από το πολύ i φίλους του.

Παράδειγμα

input

3
-7 7 3
0 2 3
-4 2 1
3 3 1

output

5
12
15
15
Επεξήγηση του παραδείγματος

Υπάρχουν τρεις φίλοι με τις ακόλουθες τριγωνικές "σφήνες" όρασης, μαζί με τις πιθανές θέσεις που μπορεί να τοποθετηθεί ο Grundy, όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα:

cco20a1-figure.svg

Προσέξτε πως τα σημεία (2, 3) και (4, 3) είναι ορατά μόνο από τον φίλο στην θέση 0, καθώς βρίσκονται στα όρια της τριγωνικής "σφήνας" όρασης του φίλου στη θέση 3.


Comments

There are no comments at the moment.