Sirtet
Υπάρχει ένα νέο φανταχτερό βιντεοπαιχνίδι μηδενικού προσώπου, το Sirtet. Το παιχνίδι είναι ένα ορθογώνιο πλέγμα με σειρές και στήλες. Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, ορισμένα κελιά του πλέγματος είναι κενά (σημειώνονται ως .) και άλλα γεμάτα (σημειώνονται ως #). Τα γεμάτα τετράγωνα αντιπροσωπεύουν ένα σύνολο αντικειμένων και τα γεμάτα τετράγωνα που είναι γειτονικά (οριζόντια ή κατακόρυφα) θα πρέπει να θεωρούνται μέρος του ίδιου άκαμπτου αντικειμένου. Για παράδειγμα, αυτό το αρχικό πλέγμα:
..#.
##.#
.##.
#...
#...
έχει τέσσερα αντικείμενα, που φαίνονται παρακάτω:
## # # #
## #
Όταν το παιχνίδι ξεκινά, τα αντικείμενα πέφτουν ευθεία κάτω από το πλέγμα, όλα με την ίδια ταχύτητα. Κάθε αντικείμενο συνεχίζει να πέφτει μέχρι να αγγίξει την τελευταία σειρά ή κάποιο κομμάτι του πέσει ακριβώς πάνω από ένα άλλο αντικείμενο, οπότε και σταματά. Ποιά θα είναι η τελική κατάσταση του πλέγματος;
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή περιέχει δύο θετικούς ακέραιους, χωρισμένους με κενό, και ( ~10^6).
Οι επόμενες γραμμές περιέχουν χαρακτήρες η καθεμία, που περιγράφουν την αρχική κατάσταση του πλέγματος. Αν η -οστη στήλη της -οστης σειράς του πλέγματος περιέχει ένα αντικείμενο, ο αντίστοιχος χαρακτήρας στην είσοδο θα είναι #
, αλλιώς θα είναι .
.
Βαθμολογία
Για από τους διαθέσιμους βαθμούς, .
Για επιπλέον από τους διαθέσιμους βαθμούς, = .
Έξοδος
Εκτυπώστε γραμμές που περιέχουν χαρακτήρες η καθεμία που περιγράφουν την τελική κατάσταση του πλέγματος. Αν η -οστη στήλη της -οστης σειράς του πλέγματος περιέχει ένα αντικείμενο, ο αντίστοιχος χαρακτήρας θα είναι #
, αλλιώς θα είναι .
.
Παράδειγμα
input
5 4
..#.
##.#
.##.
#...
#...
output
...
...
###.
###.
#..#
Comments