CCO-18 (2018) - 1 (Geese vs. Hawks)

View as PDF

Submit solution

Points: 35 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 512M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Geese vs. Hawks

Ο Troy και ο JP είναι μεγάλοι οπαδοί του χόκεϊ. Κάθε ομάδα χόκεϊ έπαιξε N παιχνίδια αυτή τη σεζόν. Κάθε παιχνίδι ήταν μεταξύ δύο ομάδων και κέρδιζε η ομάδα που σημείωνε τους περισσότερους πόντους. Κανένα παιχνίδι δεν έληξε σε ισοπαλία.

Η αγαπημένη ομάδα του Troy είναι οι Waterloo Geese και κατέγραψε το αποτέλεσμα όλων των αγώνων τους ως συμβολοσειρά S. S_i = W αν οι Geese κέρδισαν το i-ο παιχνίδι τους. διαφορετικά S_i = L αν οι Geese έχασαν το i-ο παιχνίδι τους. Κατέγραψε επίσης ότι σημείωσαν A_i πόντους στο i-ο παιχνίδι τους.

Η αγαπημένη ομάδα του JP είναι οι Laurier Hawks και κατέγραψε το αποτέλεσμα όλων των αγώνων τους ως συμβολοσειρά T. T_j = W αν οι Hawks κέρδισαν το j-ο παιχνίδι τους, διαφορετικά T_j = L αν οι Hawks έχασαν το j-ο παιχνίδι τους. Κατέγραψε επίσης ότι σημείωσαν B_j πόντους στο j-ο παιχνίδι τους.

Οι Troy και JP κατέγραψαν νίκες/ήττες και βαθμούς με τη σειρά που έπαιξαν οι αγαπημένες τους ομάδες.

Ένα παιχνίδι αντιπαλότητας είναι ένα παιχνίδι όπου οι Geese και οι Hawks έπαιξαν μεταξύ τους. Δεδομένου ότι ούτε o Troy ούτε o JP κατέγραψαν τους αντιπάλους που αντιμετώπισαν οι αγαπημένες τους ομάδες, δεν είναι σίγουροι ποια παιχνίδια, αν υπάρχουν, ήταν παιχνίδια αντιπαλότητας. Αναρωτιούνται ποιο είναι το μέγιστο δυνατό άθροισμα πόντων που σημείωσαν και οι δύο ομάδες τους σε αγώνες αντιπαλότητας που ταιριάζει με τις πληροφορίες που κατέγραψαν.

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή περιέχει έναν ακέραιο N (1 \le N \le 1\; 000).

Η δεύτερη γραμμή περιέχει συμβολοσειρά S μήκους N που αποτελείται από χαρακτήρες W και L.

Η τρίτη γραμμή περιέχει N ακέραιους αριθμούς A_1,\ldots, A_N (1 \le A_i \le 1\; 000\; 000).

Η τέταρτη γραμμή περιέχει συμβολοσειρά T μήκους N που αποτελείται από χαρακτήρες W και L.

Η πέμπτη γραμμή περιέχει N ακέραιους B_1, \ldots, B_N (1 \le B_j \le 1\; 000\; 000).

Για 10 από τους 25 διαθέσιμους βαθμούς, N \le 10.

Έξοδος

Εκτυπώστε μία γραμμή με έναν ακέραιο αριθμό, το μέγιστο δυνατό άθροισμα πόντων που σημειώνονται σε πιθανά παιχνίδια αντιπαλότητας.

Παράδειγμα 1o

input

1
W
2
W
3

output

0
Επεξήγηση 1ου παραδείγματος

Δεδομένου ότι τόσο οι Geese όσο και οι Hawks κέρδισαν όλα τα παιχνίδια τους, δεν θα μπορούσε να υπάρξει κανένα παιχνίδι αντιπαλότητας.

Παράδειγμα 2o

input

4
WLLW
1 2 3 4
LWWL
6 5 3 2

output

14
Επεξήγηση 2ου παραδείγματος

Το τέταρτο παιχνίδι που έπαιξε κάθε ομάδα θα μπορούσε να ήταν ένα παιχνίδι αντιπαλότητας όπου οι Geese κέρδισαν με 4 πόντους έναντι 2 πόντους των Hawk. Το τρίτο παιχνίδι που έπαιξαν οι Geese και το δεύτερο παιχνίδι που έπαιξαν οι Hawks θα μπορούσε να ήταν ένα παιχνίδι αντιπαλότητας όπου οι Hawks κέρδισαν με 5 πόντους σε σύγκριση με 3 πόντους των Geese. Οι βαθμοί που σημειώνουν και οι δύο ομάδες είναι 4 + 2 + 5 + 3 = 14 και αυτός είναι ο μέγιστος δυνατός.

Σημειώστε ότι το πρώτο παιχνίδι που έπαιξαν οι Geese ήταν μια νίκη όπου σκόραραν 1 γκολ: αυτό το παιχνίδι δεν μπορεί να είναι εναντίον των Hawks, αφού δεν υπάρχει παιχνίδι όπου οι Hawks σκόραραν 0 γκολ. Ομοίως, το πρώτο παιχνίδι που έπαιξαν οι Hawks δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αφού οι Hawks έχασαν και πέτυχαν 6 γκολ και οι Geese δεν είχαν ποτέ παιχνίδι όπου σκόραραν το λιγότερο 7 γκολ.


Comments

There are no comments at the moment.