Swipe
Το Swipe είναι ένα νέο παιχνίδι για κινητά που πρόσφατα απέκτησε μεγάλη δημοτικότητα. Σε κάθε επίπεδο του Swipe, σας δίνονται σειρές ακεραίων αριθμών που μπορούν να αναπαρασταθούν ως πίνακες και μεγέθους . Ο στόχος στο Swipe είναι να νικήσετε το κάθε επίπεδο μετατρέποντας τον πίνακα στον πίνακα .
Υπάρχουν δύο swipe ενέργειες που μπορείτε να εκτελέσετε στον πίνακα .
- Swipe προς τα δεξιά: Επιλέξτε τον υποπίνακα και θέστε για όλα τα .
- Swipe προς τα αριστερά: Επιλέξτε τον υποπίνακα και θέστε για όλα τα .
Για παράδειγμα, ξεκινώντας με τον πίνακα , αν κάνουμε swipe δεξιά το , θα λάβουμε τον πίνακα . Αν, αντίθετα, ξεκινήσουμε με τον ίδιο πίνακα και κάνουμε swipeα ριστερά στο , θα λάβουμε τον πίνακα . Σημειώστε ότι αυτοί οι πίνακες έχουν δείκτη .
Δυστυχώς, το παιχνίδι είναι προβληματικό και περιέχει επίπεδα που είναι αδύνατο να κερδιθούν. Προσδιορίστε αν είναι δυνατόν να μετασχηματιστεί ο πίνακας σε πίνακα . Αν είναι δυνατόν, προσδιορίστε μια ακολουθία από swipes που μετατρέπει τον πίνακα σε πίνακα .
Είσοδος
Η πρώτη της γραμμή εισόδου θα αποτελείται από έναν θετικό ακέραιο αριθμό , που αντιπροσωπεύει το μήκος καθενός από τους δύο πίνακες ακεραίων αριθμών.
Η δεύτερη γραμμή της εισόδου θα περιέχει τους ακέραιους αριθμούς, που περιέχονται στον πίνακα , χωρισμένους μεταξύ τους με κενά διαστήματα.
Η τρίτη γραµµή της εισόδου θα περιέχει τους ακέραιους αριθμούς, που περιέχονται στον πίνακα , χωρισμένους μεταξύ τους με κενά διαστήματα.
Ο ακόλουθος πίνακας δείχνει πώς κατανέμονται οι διαθέσιμοι βαθμοί:
Βαθμοί | Όρια |
Σημειώστε ότι για ένα υποπρόβλημα που αξίζει βαθμούς, θα λάβετε βαθμούς για μια λύση που εξάγει σωστά την πρώτη γραμμή εξόδου.
Έξοδος
Η πρώτη γραμμή της εξόδου θα περιέχει τη λέξη YES αν υπάρχει μια ακολουθία σαρώσεων (swipes) που μπορεί να μετασχηματίσει τον πίνακα \(Α\) σε πίνακα διαφορετικά, η πρώτη γραμμή της εξόδου θα περιέχει τη λέξη NO.
Εάν η πρώτη γραμμή της εξόδου εμπεριέχει τη λέξη YES, η επόμενη γραμμή θα περιέχει έναν μη αρνητικό ακέραιο αριθμό , ο οποίος υποδεικνύει τον αριθμό των σαρώσεων. Κάθε μία από τις επόμενες γραμμές θα περιέχει τρεις τιμές χωρισμένες ανά δύο με κενά διαστήματα: , και . Η τιμή θα είναι είτε είτε , υποδεικνύοντας ότι η -οστή σάρωση είναι είτε δεξιά είτε αριστερή σάρωση, αντίστοιχα. Οι τιμές και υποδεικνύουν το αριστερό και το δεξί άκρο της σάρωσης, όπου .
Παραδείγματα
input
3
3 1 2
3 1 1
output
YES
1
R 1 2
input
4
1 2 4 3
1 4 2 3
output
NO
input
4
2 1 4 3
2 1 4 3
output
YES
0
Comments