Deliv-e-droid
Στο παιχνίδι Deliv-e-droid, ένα ανδροειδές ρομπότ πρέπει να παραδώσει πακέτα αποφεύγοντας εμπόδια. Στο τέλος του παιχνιδιού, η βαθμολογία υπολογίζεται με βάση το ακόλουθο σύστημα πόντων:
- Κερδίζετε
πόντους για κάθε πακέτο που παραδίδεται.
- Χάνετε
πόντους για κάθε σύγκρουση με εμπόδιο.
- Κερδίζετε
μπόνους πόντους αν ο αριθμός των πακέτων που παραδόθηκαν είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των συγκρούσεων με εμπόδια.
Η δουλειά σας είναι να προσδιορίσετε το τελικό σκορ ενός παιχνιδιού.
Είσοδος
Η είσοδος θα αποτελείται από δύο γραμμές.
Η πρώτη γραμμή θα περιέχει έναν μη αρνητικό ακέραιο αριθμό , που αντιπροσωπεύει τον αριθμό των πακέτων που παραδόθηκαν.
Η δεύτερη γραμμή θα περιέχει ένα μη αρνητικό ακέραιο αριθμό
, που αντιπροσωπεύει τον αριθμό των συγκρούσεων με εμπόδια.
Έξοδος
Η έξοδος θα αποτελείται από έναν ακέραιο αριθμό , που αντιπροσωπεύει την τελική βαθμολογία.
Παραδείγματα
input
5
2
output
730
Επεξήγηση του πρώτου παραδείγματος:
Παραδόθηκαν συνολικά πακέτα, οπότε κερδίζονται
πόντοι.
Έγιναν
συγκρούσεις, οπότε χάνονται
πόντοι.
Δεδομένου ότι
, κερδίζονται
μπόνους πόντοι.
Επομένως, η τελική βαθμολογία είναι
.
input
0
10
output
-100
Επεξήγηση του δεύτερου παραδείγματος:
Παραδόθηκαν συνολικά πακέτα, οπότε κερδίζονται
πόντοι.
Έγιναν
συγκρούσεις, άρα χάνονται
πόντοι.
Δεδομένου ότι
, δεν κερδίζονται μπόνους πόντοι. Επομένως, η τελική βαθμολογία είναι
Comments