Escape Room
Πρέπει να προσδιορίσετε αν είναι δυνατόν να αποδράσετε από ένα δωμάτιο. Το δωμάτιο είναι ένα πλέγμα διαστάσεων με κάθε θέση (κελί) να περιέχει έναν θετικό ακέραιο αριθμό. Οι γραμμές αριθμούνται με , , , και οι στήλες αριθμούνται με , , , . Για να αναφερθούμε στο κελί στη γραμμή και στη στήλη χρησιμοποιούμε το . Ξεκινάτε από την πάνω αριστερή γωνία στο και εξέρχεστε από την κάτω δεξιά γωνία στο . Εάν βρίσκεστε σε ένα κελί που περιέχει την τιμή , τότε μπορείτε να μεταβείτε σε οποιοδήποτε κελί που ικανοποιεί τη σχέση . Για παράδειγμα, αν βρίσκεστε σε ένα κελί που περιέχει την τιμή , μπορείτε να μεταπηδήσετε στο κελί .
Σημειώστε ότι από ένα κελί που περιέχει την τιμή , υπάρχουν μέχρι τέσσερα κελιά στα οποία μπορείτε να μεταπηδήσετε: , , , ή . Αν το δωμάτιο είναι ένα πλέγμα επί , δεν υπάρχει γραμμή , οπότε μόνο οι τρεις πρώτες μεταπηδήσεις θα είναι εφικτές.
Είσοδος
Η πρώτη γραμμή της εισόδου θα είναι ένας ακέραιος αριθμός . Η δεύτερη γραμμή της εισόδου θα είναι ένας ακέραιος αριθμός . Τα υπόλοιπα δεδομένα της εισόδου δίνουν τους θετικούς ακέραιους αριθμούς στα κελιά του δωματίου των γραμμών και στηλών. Η είσοδος αποτελείται επιπλέον από γραμμές όπου κάθε γραμμή περιέχει θετικούς ακέραιους αριθμούς, ο καθένας μικρότερος ή ίσος με , χωρισμένους με κενά διαστήματα.
Για από τους διαθέσιμους βαθμούς, και .
Για επιπλέον από τους διαθέσιμους βαθμούς, .
Για επιπλέον από τους διαθέσιμους βαθμούς, όλοι οι ακέραιοι αριθμοί στα κελιά θα είναι μοναδικοί.
Για επιπλέον από τους διαθέσιμους βαθμούς, και .
Έξοδος
Αν είναι εφικτό να δραπετεύσετε από το δωμάτιο, εξάγετε . Διαφορετικά, εξάγετε .
Παράδειγμα
input
3
4
3 10 8 14
1 11 12 12
6 2 3 9
output
yes
Επεξήγηση του παραδείγματος:
Ξεκινώντας από το κελί στο που περιέχει τον αρθμό , μια δυνατότητα που έχετε είναι να μεταβείτε στο κελί στο . Αυτό το κελί περιέχει τον αριθμό , οπότε από εκεί θα μπορούσατε να μεταπηδήσετε στο κελί στο . Αυτό σας οδηγεί σε ένα κελί που περιέχει τον αριθμό , από το οποίο μπορείτε να μεταπηδήσετε στην έξοδο στο . Ένας άλλος τρόπος διαφυγής είναι να μεταπηδήσετε από το αρχικό κελί στο κελί στο , και από εκεί στο κελί στο στην έξοδο.
Οδηγίες:
Ο online grader ξεκινά τον έλεγχο των υποβολών χρησιμοποιώντας το παράδειγμα εισόδου. Όλες οι άλλες δοκιμές παραλείπονται εάν η δοκιμή του παραδείγματος δεν είναι επιτυχής. Εάν επιχειρείτε να εξεταστείτε μόνο στα τρία πρώτα επίπεδα (για τους πρώτους βαθμούς), τότε μπορεί να θέλετε να χειριστείτε τις συγκεκριμένες τιμές του παραδείγματος της εισόδου ως ειδική περίπτωση.
Για το τελευταίο επίπεδο (που αξίζει βαθμούς), εάν χρησιμοποιείτε Java, τότε ο πιθανόν να πάρει πάρα πολύ χρόνο για να διαβάσει τον μεγάλο όγκο δεδομένων. Μια πολύ ταχύτερη εναλλακτική λύση είναι ο .
Comments