CCC-19 (2019) - J4S1 (Flipper)

View as PDF

Submit solution

Points: 50 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 256M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Flipper

Προσπαθείτε να περάσετε την ώρα σας ενώ βρίσκεστε στον οφθαλμίατρο. Παρατηρείτε ότι υπάρχει στον τοίχο ένα πλέγμα τεσσάρων αριθμών:

1 2
3 4

Βλέπετε επίσης πολλούς καθρέφτες και φακούς, και αναρωτιέστε πώς θα άλλαζε το πλέγμα αν το αναποδογυρίζατε οριζόντια ή κάθετα.

Συγκεκριμένα, μια "οριζόντια" αναστροφή (κατά μήκος της οριζόντιας κεντρικής γραμμής) του αρχικού πλέγματος των τεσσάρων αριθμών θα είχε ως αποτέλεσμα:

3 4
1 2

Μια "κατακόρυφη" αναστροφή (κατά μήκος της κατακόρυφης κεντρικής γραμμής) του αρχικού πλέγματος των τεσσάρων αριθμών θα είχε ως αποτέλεσμα:

2 1
4 3

Ο στόχος σας είναι να προσδιορίσετε την τελική τοποθέτηση των αριθμών στο πλέγμα μετά από μια ακολουθία οριζόντιων και κάθετων αναστροφών.

Είσοδος

Η είσοδος αποτελείται από μία γραμμή, αποτελούμενη από μία ακολουθία τουλάχιστον ενός και το πολύ 1000000 χαρακτήρων. Κάθε χαρακτήρας είναι είτε H, που αντιπροσωπεύει μια οριζόντια αναστροφή, είτε V, που αντιπροσωπεύει μια κατακόρυφη αναστροφή.

Για 8 από τους 15 διαθέσιμους βαθμούς, θα υπάρχουν το πολύ 1000 χαρακτήρες στην είσοδο.

Έξοδος

Εξάγετε την τελική τοποθέτηση των τεσσάρων αριθμών. Συγκεκριμένα, κάθε μία από τις δύο γραμμές εξόδου θα περιέχει δύο ακέραιους αριθμούς, χωρισμένους με ένα κενό.

Παραδείγματα

input

HV

output

4 3
2 1

input

VVHH

output

1 2
3 4

Comments

There are no comments at the moment.