Submit solution
Points:
15 (partial)
Time limit:
1.0s
Memory limit:
256M
Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Tournament Selection
Κάθε παίκτης σε ένα τουρνουά παίζει έξι παιχνίδια. Δεν υπάρχουν ισοπαλίες. Ο διευθυντής του τουρνουά τοποθετεί τους παίκτες σε ομάδες με βάση τα αποτελέσματα των παιχνιδιών ως εξής:
- εάν ένας παίκτης κερδίσει ή παιχνίδια, τοποθετείται στην Ομάδα ,
- εάν ένας παίκτης κερδίσει ή παιχνίδια, τοποθετείται στην Ομάδα ,
- εάν ένας παίκτης κερδίσει ή παιχνίδια, τοποθετείται στην Ομάδα ,
- εάν ένας παίκτης δεν κερδίσει κανένα παιχνίδι, αποκλείεται από το τουρνουά.
Γράψτε ένα πρόγραμμα που θα καθορίζει σε ποια ομάδα τοποθετείται ένας παίκτης.
Είσοδος
Η είσοδος αποτελείται από έξι γραμμές, με κάθε μία να περιλαμβάνει ένα από τα δύο πιθανά γράμματα: (που υποδηλώνει νίκη) ή (που υποδηλώνει ήττα).
Έξοδος
Η έξοδος θα είναι , ή (για να δηλωθεί σε ποια ομάδα θα πρέπει να τοποθετηθεί ο παίκτης) ή (για να δηλωθεί ο αποκλεισμός του παίκτη).
Παραδείγματα
input
W
L
W
W
L
W
output
2
input
L
L
L
L
L
L
output
-1
Comments