CCC-16 (2016) - J1 (Tournament Selection)

View as PDF

Submit solution

Points: 15 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 256M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Tournament Selection

Κάθε παίκτης σε ένα τουρνουά παίζει έξι παιχνίδια. Δεν υπάρχουν ισοπαλίες. Ο διευθυντής του τουρνουά τοποθετεί τους παίκτες σε ομάδες με βάση τα αποτελέσματα των παιχνιδιών ως εξής:

  • εάν ένας παίκτης κερδίσει 5 ή 6 παιχνίδια, τοποθετείται στην Ομάδα 1,
  • εάν ένας παίκτης κερδίσει 3 ή 4 παιχνίδια, τοποθετείται στην Ομάδα 2,
  • εάν ένας παίκτης κερδίσει 1 ή 2 παιχνίδια, τοποθετείται στην Ομάδα 3,
  • εάν ένας παίκτης δεν κερδίσει κανένα παιχνίδι, αποκλείεται από το τουρνουά.

Γράψτε ένα πρόγραμμα που θα καθορίζει σε ποια ομάδα τοποθετείται ένας παίκτης.

Είσοδος

Η είσοδος αποτελείται από έξι γραμμές, με κάθε μία να περιλαμβάνει ένα από τα δύο πιθανά γράμματα: W (που υποδηλώνει νίκη) ή L (που υποδηλώνει ήττα).

Έξοδος

Η έξοδος θα είναι 1, 2 ή 3 (για να δηλωθεί σε ποια ομάδα θα πρέπει να τοποθετηθεί ο παίκτης) ή -1 (για να δηλωθεί ο αποκλεισμός του παίκτη).

Παραδείγματα

input

W
L
W
W
L
W

output

2

input

L
L
L
L
L
L

output

-1

Comments

There are no comments at the moment.