Assigning Partners
Ο CEMC διοργανώνει ένα εργαστήριο με μια δραστηριότητα που περιλαμβάνει τη συμμετοχή μαθητών ανά ζεύγη.
Αποφάσισαν να ορίσουν τα ζευγάρια εκ των προτέρων.
Πρέπει να διαπιστώσετε αν το έκαναν αυτό με συνέπεια.
Δηλαδή, αν όταν ο είναι ταίρι του
, τότε ο
είναι επίσης ταίρι του
και κανείς δεν είναι ταίρι του εαυτού του.
Είσοδος
Η είσοδος αποτελείται από τρεις γραμμές.
Η πρώτη γραμμή αποτελείται από έναν ακέραιο αριθμό , ο οποίος είναι ο αριθμός των μαθητών της τάξης.
Η δεύτερη γραμμή περιέχει τα αρχικά ονόματα των
μαθητών χωρισμένα με κενά διαστήματα.
(Τα ονόματα περιέχουν μόνο κεφαλαία ή πεζά γράμματα και δεν υπάρχουν δύο μαθητές με το ίδιο όνομα).
Η τρίτη γραμμή περιέχει τα ίδια
ονόματα σε κάποια σειρά, χωρισμένα με κενά διαστήματα.
Οι θέσεις των ονομάτων στις δύο τελευταίες γραμμές υποδεικνύουν τη διαμόρφωση των ζευγαριών: το -οστό όνομα στη δεύτερη γραμμή είναι ο συνεργάτης του
-οστού ονόματος στην τρίτη γραμμή.
Έξοδος
Το αποτέλεσμα θα είναι αν οι δύο λίστες ονομάτων είναι ταξινομημένες με συνέπεια, και
αν η διάταξη των ζευγών δεν είναι συνεπής.
Παραδείγματα
input
4
Ada Alan Grace John
John Grace Alan Ada
output
good
Επεξήγηση του πρώτου παραδείγματος:
Η Ada και ο John είναι συνεργάτες, και ο Alan και η Grace είναι συνεργάτες επίσης. Αυτή η ταξινόμηση είναι συνεπής.
input
7
Rich Graeme Michelle Sandy Vlado Ron Jacob
Ron Vlado Sandy Michelle Rich Graeme Jacob
output
bad
Επεξήγηση του δεύτερου παραδείγματος:
Ο Graeme είναι συνεργάτης του Vlado, αλλά ο Vlado είναι και συνεργάτης του Rich. Αυτό δεν είναι συνεπές. Η ταξινόμηση είναι επίσης ασυνεπής επειδή ο Jacob είναι συνεργάτης του εαυτού του.
Comments