CCC-11 (2011) - S2 (Multiple Choice)

View as PDF

Submit solution

Points: 20 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 256M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Multiple Choice

Στον καθηγητή σας αρέσει πολύ να βάζει τεστ πολλαπλής επιλογής. Ένα πλεονέκτημα του να βάζει αυτά τα τεστ είναι ότι είναι εύκολο να βαθμολογηθούν, δεδομένου του κλειδιού απαντήσεων. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι οι μαθητές πιστεύουν ότι έχουν πιθανότητα μία στις πέντε, να διαλέξουν τη σωστή απάντηση, υποθέτοντας ότι οι πιθανότητες των πολλαπλών επιλογών είναι A,B, C, D ή E.

Γράψτε ένα πρόγραμμα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθηγητής σας για να βαθμολογήσει ένα τεστ πολλαπλής επιλογής.

Είσοδος

Η είσοδος θα περιέχει τον αριθμό N\;(0 < N < 10000) ακολουθούμενο από 2N γραμμές. Οι 2N γραμμές θα αποτελούνται από N γραμμές με τις απαντήσεις ενός μαθητή (με ένα από τα A, B, C, D ή E σε κάθε γραμμή), ακολουθούμενες από N γραμμές με τις σωστές απαντήσεις (με ένα από τα A, B, C, D ή E σε κάθε γραμμή), με την ίδια σειρά που ο μαθητής απάντησε στις ερωτήσεις (δηλαδή, αν η γραμμή i περιέχει απάντηση του μαθητή σε μια ερώτηση, τότε η γραμμή N + i περιέχει τη σωστή απάντηση αυτής της ερώτησης).

Έξοδος

Εξάγετε τον ακέραιο αριθμό C\;(0 \le C \le N) που αντιστοιχεί στον αριθμό των ερωτήσεων που ο μαθητής απάντησε σωστά.

Παραδείγματα

input

3
A
B
C
A
C
B

output

1

input

3
A
A
A
A
B
A

output

2

Comments

There are no comments at the moment.