CCC-08 (2008) - S2 (Pennies in the Ring)

View as PDF

Submit solution

Points: 20 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 256M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Pennies in the Ring

Το παιχνίδι "Pennies in the Ring" παίζεται συχνά από προγραμματιστές υπολογιστών που βαριούνται και έχουν κουραστεί να παίζουν μόνο πασιέντζα. Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να δούμε πόσα κέρματα μπορούν να τοποθετηθούν μέσα σε έναν κύκλο. Ο κύκλος σχεδιάζεται πάνω σε ένα πλέγμα, με το κέντρο του στις συντεταγμένες (0,\;0). Μια δεκάρα τοποθετείται σε κάθε μια από τις ακέραιες συντεταγμένες του πλέγματος (π.χ. (1,\;1), (1,\;2) κ.λπ.) που βρίσκονται μέσα στον κύκλο ή πάνω σε αυτόν. Δεν είναι πολύ συναρπαστικό παιχνίδι, αλλά είναι πολύ καλό για να σπαταλάτε χρόνο. Ο στόχος σας είναι να υπολογίσετε πόσα κέρματα απαιτούνται για έναν κύκλο με δεδομένη ακτίνα.

Είσοδος

Η είσοδος θα είναι μια ακολουθία θετικών ακέραιων τιμών, μία ανά γραμμή, όπου κάθε μια είναι η ακτίνα ενός κύκλου. Μπορείτε να υποθέσετε ότι η ακτίνα θα είναι μικρότερη ή ίση με 25000. Ο τελευταίος ακέραιος αριθμός θα υποδεικνύεται με το 0. Μπορείτε να υποθέσετε ότι το πλέγμα είναι αρκετά μεγάλο ώστε δύο κέρματα να βρίσκονται σε γειτονικές ακέραιες συντεταγμένες χωρίς να ακουμπούν.

Έξοδος

Θα πρέπει να εξάγετε, τον αριθμό από δεκάρες που απαιτούνται για κάθε κύκλο, τον καθένα σε ξεχωριστή γραμμή. Δεν χρειάζεται να εξάγετε 0 για το τελικό 0. Μπορείτε να υποθέσετε ότι ο αριθμός από πιθανές δεκάρες είναι μικρότερος από 2 δισεκατομμύρια (που είναι μόνο 20 εκατομμύρια δολάρια: οι επιστήμονες πληροφορικής έχουν πολλά χρήματα).

Παράδειγμα

input

2
3
4
0

output

13
29
49

Comments

There are no comments at the moment.