CCC-00 (2000) - S4 (Golf)

View as PDF

Submit solution

Points: 35 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 256M

Author:
Problem type
Allowed languages
C, C++, Java, Pascal, Python
Golf

Η Roberta το ρομπότ παίζει ένα τέλειο παιχνίδι γκολφ. Όταν χτυπά τη μπάλα του γκολφ, αυτή πηγαίνει πάντα κατευθείαν προς την τρύπα στο πράσινο, και πάντα χτυπά ακριβώς τη μπάλα, ώστε να φτάσει την απόσταση που έχει καθοριστεί για τα μπαστούνια. Κάθε τέτοια ενέργεια είναι γνωστή ως stroke (χτύπημα) και το αντικείμενο του γκολφ είναι να χτυπήσει την μπάλα από τη βάση της στην τρύπα, με τον μικρότερο αριθμό χτυπημάτων. Η Roberta χρειάζεται ένα πρόγραμμα για να επιλέξει τον καλύτερο συνδυασμό μπαστουνιών ώστε να φτάσει στην τρύπα με τα λιγότερα χτυπήματα. Πρέπει επίσης να αποφασίσει εάν το έργο είναι αδύνατο, οπότε αναγνωρίζει ευγενικά την ήττα. Η Roberta μπορεί να μεταφέρει έως και 32 μπαστούνια και η συνολική απόσταση από τη βάση μέχρι την τρύπα δεν υπερβαίνει τα 5280 μέτρα.

Είσοδος

Η πρώτη γραμμή εισόδου δίνει την απόσταση από τη βάση μέχρι την τρύπα, έναν ακέραιο αριθμό μέτρων μεταξύ 1 και 5280. Η επόμενη γραμμή δηλώνει τον αριθμό των μπαστουνιών, μεταξύ 1 και 32. Για κάθε μπαστούνι, ακολουθεί μια γραμμή που δίνει την απόσταση, σε μέτρα, που θα χτυπήσει η μπάλα, έναν ακέραιο αριθμό μεταξύ 1 και 100. Δεν υπάρχουν δύο μπαστούνια που να έχουν την ίδια απόσταση.

Έξοδος

Εάν η Roberta μπορεί να φτάσει τη μπάλα από τη βάση στην τρύπα, χωρίς να περάσει την τρύπα, τυπώστε "Roberta wins in n strokes.", όπου το n ελαχιστοποιείται. Εάν η Roberta δεν μπορεί να μεταφέρει τη μπάλα από τη βάση στην τρύπα, τυπώστε "Roberta acknowledges defeat.".

Παράδειγμα

input

100
3
33
66
1

output

Roberta wins in 3 strokes.

Comments

There are no comments at the moment.